Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MajPej<3
Elev |
4 sep, 2012 14:39 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av jessipotter: EMELESEL haha, jag är inte sådär jätte bra på fotleken... Jag är nog lite för snäll mot andra.. Och så är jag allmänt dålig Haha, neej det tycker jag inte! 4 sep, 2012 15:39 |
|
Lisa Granger
Elev |
tack
4 sep, 2012 16:09 |
|
Saemin
Elev |
Tack saganda för att du är en underbar person och vän som alltid stöttar mig! ♥
4 sep, 2012 16:27 |
|
saganda
Elev |
Taaack! Jag kan bara säga detsamma! Stooor kram på dig! Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 4 sep, 2012 18:40 |
|
LunaLovegood1
Elev |
4 sep, 2012 18:42 |
|
Salazar1
Elev |
4 sep, 2012 18:47 |
|
LunaLovegood1
Elev |
4 sep, 2012 18:48 |
|
Chokladkort
Elev |
Jag vill ge en komplimang till Jen93 för att hennes farmor nyss gått bort och jag vill att hon ska veta att jag finns här för henne.
Och en till William Spetz som driver lillabloggen. Han är inte med på mugglis (HAHAHAAH), men sök upp honom på yt Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
4 sep, 2012 18:51 |
|
Jen93
Elev |
Skrivet av Chokladkort: Jag vill ge en komplimang till Jen93 för att hennes farmor nyss gått bort och jag vill att hon ska veta att jag finns här för henne. Och en till William Spetz som driver lillabloggen. Han är inte med på mugglis (HAHAHAAH), men sök upp honom på yt tack så mycket ![]() 4 sep, 2012 19:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen