Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunah~
Elev |
3 sep, 2012 16:22 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Ellie Lovegood å tack fina fina du! ♥
Jag älskar dig med! ♥♥♥ 3 sep, 2012 16:25 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Lunah~: Moy.GinnyWeasley - Thihihi, tack dsm ♥ c: HAHAH vad bra att jag lärde dig göra ~ tecknet :'D Eller hur! Det är riktig andvändbart! Tack
3 sep, 2012 16:43 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Jag vill ge en komplimang till HannaPanna för hon sjunger så ***** braaaaa!!! ♥♥♥ ALLTSÅ AAW ♥ "dU kan inte rösta på fler inlägg idag" Fffffffuuuuu! ♥ Man kan inte sluta lyssna ♥ Alltsså aaw... ♥
3 sep, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Här får alla mina vänner en STOR kram som tack för att ni är så bra! Tonks_xD JosanHorseLover Sonnie hermione-1 klariz Henryeta Vendla Professor McGonagall Dementoren Luna95 Bombarda Boba InspiredPsycho Ella01 MizzNina månbarnet Joeljeppsson TonksPihl Dobbray Hagrie Fiffan17 Mugglisvilma Lisa Granger Muffin zelda1 Ponnylover amanda1104 nib kaptän grov hongel mingo lilla Clara grisnils Tova LupinMarauder Rawenclaw98 Majis Chewbacca Karl-Olov Nordin MissLollo Erica ErnieMacmillan Magda Mr. Fågel Freja erik potter123 Hp Luna Nisse PotterLover sanna1324567 Goizan Ginny Weasley99 Meeep UIFmoa Deathless Dante (Lärare) Li (Biträdande rektor) Erfa (Rektor) Alert HarryPotterr Luna02 The Noble Lion Tack Tack då 3 sep, 2012 21:19 |
|
Magda
Elev |
3 sep, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
Men det var någon annan som gjorde detta igår genom att Citera nu då, för jag var med på Listan.
3 sep, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
men nu vet jag något
3 sep, 2012 21:32 |
|
DarkBells
Elev |
PotterHunger: Rowling. du rollar ju bättre en mig! ( Okej, det är det många som gör här... )
Man blir glad av att se dig i forumen och en liten vindpust kommer och viskar att man måste träffa dig. NU! ♥
4 sep, 2012 00:23 |
|
jessipotter
Elev |
EMELESEL haha, jag är inte sådär jätte bra på fotleken... Jag är nog lite för snäll mot andra.. Och så är jag allmänt dålig
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 4 sep, 2012 13:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen