GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
SS är faktiskt även en förkortning för Stallet.se.
Där är jag medlem fast jag är aldrig inne nuförtiden, var mer aktiv för några år sedan ![]()
26 feb, 2013 18:29 |
|
Borttagen
|
Jag ska kolla in dessa senare!
26 feb, 2013 18:32 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad gör man? Man rider runt och gör uppdrag, tävlingar och sådant i en onlinevärld.
26 feb, 2013 18:37 |
|
Borttagen
|
Det låter liite tråkigt faktiskt :s
26 feb, 2013 18:39 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det låter liite tråkigt faktiskt :s Det är det inte Eller, det beror ju på vad man tycker är kul och man kan ju chatta med kompisar och sådant också!
26 feb, 2013 18:46 |
|
Borttagen
|
Ja, det blir nog kul! Ska bara få tag i en dator först!
Sitter inne via ipaden 26 feb, 2013 18:46 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, det blir nog kul! Ska bara få tag i en dator först! Sitter inne via ipaden Aha oki
26 feb, 2013 18:47 |
|
Borttagen
|
Ladda ner?
26 feb, 2013 18:48 |
|
Ponnylover
Elev |
Japp man måste göra det och det är typ ganska svårt men det är helt gratis
Om man inte prenumenerar förstås!
26 feb, 2013 18:49 |
|
Borttagen
|
Prenumenerar?
När jag får tag i min dator så ska jag byta profilbild, jag är liite trött på min nu..ä 26 feb, 2013 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen