Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
Nu någonting roligare... hihi, aw.
http://feelingmagical.tumblr.com/post/12176764068/a-phelps-twins-costume-appreciate-post love ♥
1 nov, 2011 00:11 |
|
Borttagen
|
^
AWWW!!!! Aren't they adorable...? ♥ 1 nov, 2011 07:28 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Anapneo: Nu någonting roligare... hihi, aw. http://feelingmagical.tumblr.com/post/12176764068/a-phelps-twins-costume-appreciate-post love ♥ aww!!! THEY ARE SO CUTE!! ehe ♥ ![]()
1 nov, 2011 07:45 |
|
Borttagen
|
Seriöst, finns inga sötare...♥
1 nov, 2011 07:46 |
|
si_tonks
Elev |
1 nov, 2011 07:54 |
|
lhouise
Elev |
F & G har alltid på något sätt varit en trygghet genom alla böckerna, de är modiga, roliga, står upp för det de tror på och är alltid sig själva. Riktiga förebilder.
Freds död var väldigt svår för mig att ta till mig. Det kändes så ofattbart, så jäkla sorgligt. Men jag tror om Rowling hade låtit honom leva hade det varit lite för mycket "Snipp, snapp, snut så var sagan slut och de levde lyckliga i alla sina dagar"... Freds död är något bland det jobbigaste i hela serien men det är också det som är en viktig del i vad böckerna är för mig ♥
1 nov, 2011 09:14 |
|
Emme Lestrange
Elev |
F och G gör att man sitter och skrattar ganska ofta när man läser böckerna.. Finns många delar jag gillar bäst med om!
1 nov, 2011 09:26 |
|
Ascendio
Elev |
1 nov, 2011 09:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lhouise: F & G har alltid på något sätt varit en trygghet genom alla böckerna, de är modiga, roliga, står upp för det de tror på och är alltid sig själva. Riktiga förebilder. Freds död var väldigt svår för mig att ta till mig. Det kändes så ofattbart, så jäkla sorgligt. Men jag tror om Rowling hade låtit honom leva hade det varit lite för mycket "Snipp, snapp, snut så var sagan slut och de levde lyckliga i alla sina dagar"... Freds död är något bland det jobbigaste i hela serien men det är också det som är en viktig del i vad böckerna är för mig ♥ This, this THIS!! Där satte du ord på mina känslor...♥ 1 nov, 2011 10:44 |
|
Borttagen
|
1 nov, 2011 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen