the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Då går vi tillbaka " sa Sai och log han stängde boken och börja gå tillbaka
" undrar hur det går för dom som skulle fixa vatten " sa Sai.
23 nov, 2015 08:48
|
|
Borttagen
|
"undrar jag också"sa Yukiko och började att gå tillbaka.
Rin log när hon såg mot fåglarna. hon gillade fålar väldigt mycket.
23 nov, 2015 09:12
|
|
Borttagen
|
" Jag går och hämtar vanligt vatten så slipper vi krångla så mycket " sa Elionora och gick för att hämta vatten nånstans i närheten.
23 nov, 2015 12:49
|
|
Borttagen
|
"vad ska du hämta vattnet med?" frågade Rin
23 nov, 2015 13:37
|
|
Borttagen
|
" just ja det problemet " sa Elionora med en suck
23 nov, 2015 13:57
|
|
Borttagen
|
" allt går nog bra. man kan alltid tugga på en is bit om man är törstig" sa Rin och log lite grann.
23 nov, 2015 14:37
|
|
Borttagen
|
" Ja den smälter ju i munnen så att säga " sa Elionora.
23 nov, 2015 17:46
|
|
Borttagen
|
"precis" sa Rin.
Yukiko hade nu kommit tillbaka.
"hejsan svejsan" sa Yukiko och log lite grann.
23 nov, 2015 17:49
|
|
Borttagen
|
" Hej hej tappat bort killarna ?" Frågade Elionora och log lite retsamt.
23 nov, 2015 21:49
|
|
Borttagen
|
"väldigt lustigt" sa Yukiko och la armarna i kors.
23 nov, 2015 21:50
|
Du får inte svara på den här tråden.