D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: Jag har inte haft något prov denna termin! Jippie! Spoiler: Tryck här för att visa! YAY!!!M I am not alone!! No you are not alone, bacause i am here! wihi! fast............nooooooooo.....kom just på att jag snart har So-prov!!!!!!!! Tråkigaste ämnet i år för vi har en aaaaaaaaaaaaaaarg Solärare! Ooooooooooooooooo Vet inte om vi har några prov i år!! 6 okt, 2015 08:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag trodde du var äldre eftersom du skriver så himla bra Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Men jag går också i 5an! 6 okt, 2015 08:14 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: Jag har inte haft något prov denna termin! Jippie! Spoiler: Tryck här för att visa! YAY!!!M I am not alone!! No you are not alone, bacause i am here! wihi! fast............nooooooooo.....kom just på att jag snart har So-prov!!!!!!!! Tråkigaste ämnet i år för vi har en aaaaaaaaaaaaaaarg Solärare! Ooooooooooooooooo Vet inte om vi har några prov i år!! Wuuuuuuuut!!! Vilken ägig skola!
6 okt, 2015 08:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag trodde du var äldre eftersom du skriver så himla bra Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Men jag går också i 5an! Med ålder spelar väll ingen roll på hur bra man skriver!! 6 okt, 2015 08:15 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag trodde du var äldre eftersom du skriver så himla bra Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Men jag går också i 5an! Med ålder spelar väll ingen roll på hur bra man skriver!! Holler med!
6 okt, 2015 08:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag trodde du var äldre eftersom du skriver så himla bra Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Men jag går också i 5an! Med ålder spelar väll ingen roll på hur bra man skriver!! 6 okt, 2015 08:16 |
|
Borttagen
|
Går i 7.an
6 okt, 2015 08:21 |
|
Borttagen
|
Dagens diskussion: Ålder
6 okt, 2015 08:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Dagens diskussion: Ålder JUPP!! 6 okt, 2015 08:24 |
|
Merzan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag går också i sjuan vi har haft ett prov i matte och ett i fysik och vi ska ha ett i biologi imorgon, ett i musik (piano) nästa vecka och två i tyska. så ja det är mycket prov.Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Najs! Är det mycket prov?
6 okt, 2015 08:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen