Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
(Nejeee  Mrs.Pooooooo. P 
Skriv nu BarnOwl98, jag har bästa iden ju :O
18 dec, 2013 17:14
|
|
Borttagen
|
Jag kastar mig på sängen och snarkar mig till sömns?!
18 dec, 2013 18:13
|
|
Borttagen
|
LOL -.-
Tanten kommer fram till mig.
- Linda? Frågar hon oroligt.
- Linda? Ekar jag och ger henne en frågeteckenblick.
- Åh nej, jag måste hämta rektorn!! Och Brian, Tess och Cornelia!! Mumlar hon. Jag ser förvirrat efter henne när hon springer iväg.
18 dec, 2013 18:24
|
|
Borttagen
|
18 dec, 2013 18:29
|
|
Borttagen
|
Mrs. Poop går och hämtar Cornelia och Tess, sen går hon in i Brians sovsal.
18 dec, 2013 18:43
|
|
Borttagen
|
( Barian -> -(o.o)/ "Hola Poop! " )
"Vakna Mr. King", någon skakar om mig.
"Jag heter King?!"
"Ditt efternamn är King…", en kvinna suckar högt, "Och du ska med till sjukhusflygeln!"
18 dec, 2013 21:25
|
|
Borttagen
|
(Lollollipoplol)
SVIMASVIMMAAVSVIMMAD
18 dec, 2013 21:55
|
|
Borttagen
|
Jag drar snabbt på mig kläderna som ligger närmast, vilket visar sig vara mina pjamasbyxor och min quidditchtröja och följer MRS. Poopis till sjukhusflygeln. Där inne står Cornelia och Tessie och väntar.
"Vad fan har du på dig Brian!", Tessie skrattar och pekar på mig.
18 dec, 2013 21:58
|
|
Borttagen
|
Blöääaäaääöäöäööö
Medvetslös
18 dec, 2013 22:18
|
|
Borttagen
|
Jag stirrar argt på henne innan jag vänder mig till Poppie Groupie.
"Vad har hänt?!"
18 dec, 2013 22:21
|
Du får inte svara på den här tråden.