PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
(Okej^^ Ha det så kul ;3)
Nalel suckade lätt, men de hade en chans nu i alla fall. Hon hoppades bara hon inte skulle få se fler drömmar, de var hemska. Hon nickade sedan innan hon tog Ians hand och började gå ut ur rummet. "Se...Är inte slottet stort Ian?" mumlade hon åt honom.
31 okt, 2013 22:09 |
|
Vildvittra
Elev |
(Tack
Meira ställde sig upp och kom efter dem. "Du vet var jag finns vilket rum jag har." säger Meira trött. Hon var slut och ville bara ha ett varmt bad, mat och komma i säng. Nu var Nalel och Ian i säkerhet i alla fall nu. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 31 okt, 2013 22:17 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel nickade. "Godnatt" sa hon och tog sig sedan till hennes och Ian rum. Då de var där inne fanns det redan mat där, så de åt innan de tog ett skönt bad. Sedan gick de och la sig. "Godnatt" mumlade hon till Ian och la armarna om honom som när han varit en liten bebis.
31 okt, 2013 22:19 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira åt och tog sig ett bad sedan kröp hon ner i sängen. Det var skönt, bädden var stor och mjuk och hennes. Vad skulle hon göra med sitt liv?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 31 okt, 2013 22:30 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ian somnade snabbt, Nalel lyssnade på hans andetag en stund innan hon också somnade. Men hon hade drömmar igen. Det var samma dröm som sist, men mer detaljer fanns. Hon såg scenen då kungen mördades nu. Och det var ingen orch...Det var hon! Kontrollerad av mörkret dödade hon kungen.
Nalel vaknade upp, kallsvettig och med mörka ringar, det var morgon och hon mådde illa.
31 okt, 2013 22:34 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira sov tungt och drömlöst svarta skuggor försökte dra ner henne i djupet, försökte ta hennes kraft, försökte kväva henne. Meira försöker komma undan försöker komma bort hon är dem som har hindrat dem förr.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 31 okt, 2013 22:48 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel lugnade ner såg då hon såg Ians nyvakna ansikte. Hon kysste hans panna innan hon steg upp och klädde sig. Hon tog sedan Ian hand och började gå mot Meiras rum, borde hon berätta om drömmen?
31 okt, 2013 22:49 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira låg i sängen vaken men stel och iskall av skräck. Hon hade känt dödens kalla andedräkt flåsa i nacken. De ville se henne död, de hade försökt och Meira var rädd.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 31 okt, 2013 22:52 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel knackade på Merias dörr. "Meira det är Nalel". Hon öppnade sedan och gick genast fram till henne. "Meira! Hur är det?". Hon såg så blek ut...
31 okt, 2013 22:53 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira såg på henne utan att säga något, "Du själv ser inte bra ut." sa hon för att ta bort fokuset på henne trots att hon var blek och iskall.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 31 okt, 2013 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen