Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Har du, det?" frågar han och ler stort.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 22:16 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon höjer ett ögonbryn åt honom, "Ja? Vad är så kul med det." frågar hon honom, ganska så roat.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 22:19 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Inget, det var inget." säger han och ler
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 22:25 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jo, det var det." sa Kestra envist och såg på honom med huvudet på sned.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 22:26 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Nej det gjorde jag inte." svarar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 22:42 |
|
Vildvittra
Elev |
"Nej, säger du det så." sa hon och ryckte på axlarna och satte sig sedan med de andra som skulle vara kvar runt en brasa någon gjort upp.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 22:45 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det gör jag." D'Tan sätter sig brevid henne med ett litet leende.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 22:56 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra lutar sig mot honom och lägger en arm över hans axlar, hon njöt i fulla drag av detta.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 23:07 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ler ochc lägger armen om henne. "Varm nog?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 23:18 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon nickar och ser in i brasan, det var mysigt. Mörkret hade lagt sig och nattliga ljud hördes, vad de än sa så lät det, kanske hennes studsade stenar? Men inte påtagligt och hotfullt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 23:20 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen