Power (Ett rollspel för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Rachel och hennes bimbokompisar kommer in.
"Tyst nu, jag vet att det är två klasser i rummet, men ni behöver inte stoja för det." Säger läraren men Rachels blick har fastnat på Ariana. Ariana möter den med sina gröna iskalla ögon. Rachel himlar genast med ögonen och hon och hennes idiot-vänner sätter sig längre bak. . .
15 aug, 2012 21:04 |
|
Ginny!!!!
Elev |
((Tyst det blev....))
Annabeth slet blicken från Amanda, och stirrade på den uppslagna sidan i sitt block. Det fanns ett papper ihopvikt där. Hon vecklade ut det, och undrade vem som hade lagt det där. Det var som om temperaturen sjönk med tio grader när hon såg vad det var. En bild på ett par. Kvinnan kunde inte varit äldre än 19. Hon hade blont, lockigt hår och stormgråa ögon. Det var någonting med henne som gjorde att hon såg allvarlig ut, men på fotot skrattade hon och såg absolut överlycklig ut. Mannen verkade vara lika gammal som kvinnan, men han var lite längre. Han hade sandfärgat hår, och blågrå ögon som lyste av glädje. Han hade armen om kvinnan, och log stort. De stod framför en fontän i sommartid. Annabeths fingrar darrade. Mannen var hennes pappa. Och kvinnan... Kvinnan kunde inte vara någon annan än hennes mamma. Hon var som en äldre version av Annabeth. Båda hade det blonda, prinsessliknande håret, det kantiga ansiktet, de gråa, allvarliga ögonen. Hon var t.o.m. klädd som Annabeth brukade klä sig; vit t-shirt och gamla jeans. De såg båda så lyckliga ut. Med ett styng av skuld insåg Annabeth att om det inte vore för hennes födelse skulle de säkert fortfarande vart ett par. Levt lyckliga. Hon kände sig illamående. Utan att fråga gick hon ut ur klassrummet, med bilden i hennes hårt knutna näve. ((DRAMA QUEEN! O.O Och sorry, jag byter tempus hela tiden >.< Jag är usel på att skriva i nutid, och när alla andra gör det ser det konstigt ut att jag skriver i dåtid XD Men jag håller mig nog till dåtid från och med nu... Det kan jag iallafall...)) ![]()
18 aug, 2012 20:26 |
|
AlexZz
Elev |
18 aug, 2012 20:29 |
|
saganda
Elev |
((Jag har återigen skiljts från mitt tangentbord, så jag orkar inte och vet inte vad jag ska skriva. Men om någon får någon idé är jag på.))
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 18 aug, 2012 20:32 |
|
Ginny!!!!
Elev |
18 aug, 2012 20:39 |
|
LolFeelings
Elev |
((Vad händer? Det är liksom något skumt med det här. Jag bevakar tråden men ögat blir inte rött och det syns inte att någon har skrivit här))
18 aug, 2012 20:43 |
|
Lupinfan
Elev |
18 aug, 2012 20:57 |
|
Ginny!!!!
Elev |
18 aug, 2012 20:58 |
|
Lupinfan
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Lupinfan: ((Will's skuggdemon? (Kan vi inte bekämpa monster snart? :3) (Antingen det eller något annat monster)
18 aug, 2012 21:15 |
|
AlexZz
Elev |
18 aug, 2012 21:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen