The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
En fråga:Någon som vill rolla privat med mig... Uggla i så fall
Vet att det inte passar in men har tråkigt Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 31 aug, 2012 20:23 |
|
Majis
Elev |
^
Det gjorde inget att du nämnde det, men kom helst inte så många fler gånger off topic Skrivet av Sideswipe: Engelska! Haha, cool Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 31 aug, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
skulle vi kunna göra något nån tävling elr nåt ?
31 aug, 2012 21:05 |
|
Majis
Elev |
Nu kanske jag blir extremt hatad men jaja...! Ingen är social så jag får hela tiden radera mitt sista inlägg för att kunna göra tråden social igen! Så nu tar jag faktiskt och taggar alla medlemmar som är inloggade (förutom jag och vår ledare
Elihhn, Elin@, amanda1104 och Li! Har nån av er nåt PJO/HoO-nytt? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 2 sep, 2012 20:25 |
|
Li
Biträdande rektor |
Har alla kollat Rick Riordans blogg med alla character reveals han gjort inför Mark of Athena?
without something there is no nothing 2 sep, 2012 20:26 |
|
amanda1104
Elev |
Har fortfarande inte lånat dom andra böckerna
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 sep, 2012 20:27 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Li: Har alla kollat Rick Riordans blogg med alla character reveals han gjort inför Mark of Athena? Öh... Vet knappt vad det är xD Haha! Men jag kollar tyvärr inte på hans blogg, glömmer det hela tiden xD Oh... Synd Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 2 sep, 2012 20:29 |
|
amanda1104
Elev |
Jag har läst första och andra...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 sep, 2012 20:30 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av amanda1104: Jag har läst första och andra... Ja, men det är ju nästan hälften av alla i PJ-serien Usch! Min mattelärare Håkan skulle nog inte vilja se mig nu xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 2 sep, 2012 20:34 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Majis: Jag MÅSTE låna nästa bok... Tack för att du peppar mig Skrivet av amanda1104: Jag har läst första och andra... Ja, men det är ju nästan hälften av alla i PJ-serien Usch! Min mattelärare Håkan skulle nog inte vilja se mig nu xD Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 sep, 2012 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen