Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The PJO/HoO Side

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

1 2 3 ... 137 138 139 ... 384 385 386
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


En fråga:Någon som vill rolla privat med mig... Uggla i så fall


Vet att det inte passar in men har tråkigt

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

31 aug, 2012 20:23

Majis
Elev

Avatar


^
Det gjorde inget att du nämnde det, men kom helst inte så många fler gånger off topic

Skrivet av Sideswipe:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Sideswipe:
Doctor X här!!! jag har presis börjat läsa The Lightning Thief!!!

Jaha, coolt På svenska eller engelska?
Engelska!

Haha, cool Men jag kör på svenska för det tar längre tid på engelska och jag måste göra annat och så

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

31 aug, 2012 20:45

Borttagen

Avatar


skulle vi kunna göra något nån tävling elr nåt ?

31 aug, 2012 21:05

Majis
Elev

Avatar


Nu kanske jag blir extremt hatad men jaja...! Ingen är social så jag får hela tiden radera mitt sista inlägg för att kunna göra tråden social igen! Så nu tar jag faktiskt och taggar alla medlemmar som är inloggade (förutom jag och vår ledare ) så ni kan ta och vara sociala!

Elihhn, Elin@, amanda1104 och Li!

Har nån av er nåt PJO/HoO-nytt? Och förlåt för att jag taggade er ^^ Men ja... Ni är medlemmar här så ni får ta och vara lite sociala, please? Det är ju så trevligt när tråden är igång osv om PJ-grejer osv





Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

2 sep, 2012 20:25

Li
Biträdande rektor

Avatar


Har alla kollat Rick Riordans blogg med alla character reveals han gjort inför Mark of Athena? de är fina!

without something there is no nothing

2 sep, 2012 20:26

amanda1104
Elev

Avatar


Har fortfarande inte lånat dom andra böckerna

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

2 sep, 2012 20:27

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Har alla kollat Rick Riordans blogg med alla character reveals han gjort inför Mark of Athena? de är fina!

Öh... Vet knappt vad det är xD Haha! Men jag kollar tyvärr inte på hans blogg, glömmer det hela tiden xD


Skrivet av amanda1104:
Har fortfarande inte lånat dom andra böckerna

Oh... Synd Men du har i alla fall nåt att se framemot!!!! Men du har i alla fall läst några och det är ju bra

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

2 sep, 2012 20:29

amanda1104
Elev

Avatar


Jag har läst första och andra...

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

2 sep, 2012 20:30

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av amanda1104:
Jag har läst första och andra...

Ja, men det är ju nästan hälften av alla i PJ-serien Det du! När du läst halva trean har du läst halva serien om man tänker mettematiskt xD Jag har väl då läst... tre fjärdedelar? I don't know... Har läst ganska mycket mer än hälften i fjärde...
Usch! Min mattelärare Håkan skulle nog inte vilja se mig nu xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

2 sep, 2012 20:34

amanda1104
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av amanda1104:
Jag har läst första och andra...

Ja, men det är ju nästan hälften av alla i PJ-serien Det du! När du läst halva trean har du läst halva serien om man tänker mettematiskt xD Jag har väl då läst... tre fjärdedelar? I don't know... Har läst ganska mycket mer än hälften i fjärde...
Usch! Min mattelärare Håkan skulle nog inte vilja se mig nu xD
Jag MÅSTE låna nästa bok... Tack för att du peppar mig

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

3 sep, 2012 11:21

1 2 3 ... 137 138 139 ... 384 385 386

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

Du får inte svara på den här tråden.