Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
22 jul, 2012 12:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ingis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ingis: Till mugglis hittar man alltid, var man än är, vet du Aww ♥ Sitter bokstavligen och gråter här borta, bokstavligen, men varför vet jag inte. Kanske för att ingen sagt så till mig förut? Du är också en av mina bästa vänner, jag vet inte längre om jag har några IRL... Jag... har svårt att uttrycka mig i ord... Men... Jag.älskar.dig. Okay? STOP LAUGHING! Laughing? I'm not laughing! Jag känner precis som du. Jag vet inte riktigt vilka i skolan som är mina vänner... Men det är därför jag är inloggad på migglis typ hela tiden. För här fonns mina vänner! c': (jag vet att jag citerar dig tio dagar efter, men kag har inte haft internet, plus att min mobil har gått sönder. Men jag har snott mammas 8D) Åh, precis så ♥ Ingen fara - I understand 22 jul, 2012 14:46 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Idag så går kramen till alla på världens bästa mugglis^^
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 22 jul, 2012 18:17 |
|
Pixie
Elev |
gud vad sent jag skriver det här, men tack DeathDownAlex! det värmde i hjärtat såsom en sked med nutella! tack!
23 jul, 2012 10:43 |
|
DeathDownAlex
Elev |
23 jul, 2012 11:36 |
|
Borttagen
|
Dagens kramar går till...Arielför att du står ut med att duellera med mig
23 jul, 2012 11:46 |
|
Hp Luna
Elev |
23 jul, 2012 13:19 |
|
amanda1104
Elev |
Tack HP Luna kram opå dig med♥
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 jul, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
Min kram går till Draken Norbert För att hon är bra, hon är en av mina bästa vänner här på mugglis
23 jul, 2012 13:23 |
|
AlexZz
Elev |
23 jul, 2012 13:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen