Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
Kära Matilda, FUCK OFF
Hai 25 maj, 2013 12:34 |
|
_Bella_<3
Elev |
Det var så kul att åka skeppet tillsammans med dig igår, det var en underbar känsla att sitta där längst bak och skrika och skratta tillsammans med dig. Kan vi göra om det någon gång? ♥
25 maj, 2013 12:53 |
|
Borttagen
|
Hej hej "Maja" (hon heter inte Maja, vill bara ha ett namn)
Om du bara kunde sluta vara egoist och sluta säga att jag och mina kompisar är störda skulle livet vara lite lättare. Maja, du får försöka! Försök, i stället för att bara retas. Du gör ingenting för att vi ska klara av det här, du vill bara att alla ska kyssa dina fötter. Men det tänker vi inte! Och sedan är bråket igång! 25 maj, 2013 13:24 |
|
dillen99
Elev |
Å du kollar på mig som om jag vore tjejen du är ihop med, men det är väldigt förvirrande för du har sakt att du inte gillar mig på det sättet.
Så sluta sitta och kolla på mig, jag kollar upp och du vänder snabbt bort huvudet. Man mikham to ra dar aghosh giram <3 26 maj, 2013 16:57 |
|
Siriusis
Elev |
Person 1; Du är trevlig och sådant, men snälla, försök inte bli med i flocken. Jag vill veta fall du är stark nog att vara med för jag kan inte hjälpa dig hela tiden.
person 2; Du är en stor snorvalp, vet du det? Men tyvärr kan jag inte ignorera dig eftersom du är med i flocken. person 3; Du är underbar person 4; Du är underbar men jag gillar dig bara som en vän. Hai 26 maj, 2013 18:06 |
|
twisted
Elev |
Jag håller på att falla för dig, och det skrämmer skiten ur mig
What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away. 26 maj, 2013 21:06 |
|
Borttagen
|
Asså jag säger detta för att vara en bra vän! Så nu säger jag det, bli inte arg nu eller nåt. Jg säger bara det ingen annan gör. Vågar göra. Snälla bara sluta gå omkring så som du gör. Du har till och med fått rykten efter det. Inte konstigt att du får massa konstiga svar på chatten från folk i skolan som du knappt känner. Försök lite mindre på det och mer på det andra. Jg vet att du kanske inte har bäst självförtroende, men det där hjälper inte! Snälla hjälp dig själv istället för att hålla på sådär!!
26 maj, 2013 21:12 |
|
Siriusis
Elev |
Du är grymt söt och snäll vännen, du är en bra vän men du är fienden. Tyvärr sötnos.
Hai 27 maj, 2013 14:14 |
|
Borttagen
|
Jag är mega super kär i dig!!! Så får jag chans på dig???
28 maj, 2013 15:36 |
|
_Bella_<3
Elev |
28 maj, 2013 15:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen