The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Håller med.
23 feb, 2012 19:23 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
datorn säger att hogwarts var fel, det skulle vara stor bokstav *glad* jag sa visserligen till den det men....
23 feb, 2012 19:28 |
|
carro78
Elev |
YAY??? Min kusin kan ha hjärnskakning... buhu... det står att man kan sluta andas om det är allvarligt... Jag behöver bli tröstad eller något... Och vi är i fjällen!!! Gaaah har blivit att av mina favorituttryck... Och bläk för föräldrar när de tvingar en att åka ankarlift... HATAR REDAN DET... Och stannar i typ 5 min (kanske överdriver liiiiiiiite), MITT I EN BACKE... Och andra gången händer samma sak... Men tredje funkade men iaf... Men jag skriver en berättelse som jag kaaaaanske ska lägga upp på mugglis... vad tycker ni??? Och vi har hittat en ny maskot!!! Men gaaaaaaaah på allt...
23 feb, 2012 20:30 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av carro78: YAY??? Min kusin kan ha hjärnskakning... buhu... det står att man kan sluta andas om det är allvarligt... Jag behöver bli tröstad eller något... Och vi är i fjällen!!! Gaaah har blivit att av mina favorituttryck... Och bläk för föräldrar när de tvingar en att åka ankarlift... HATAR REDAN DET... Och stannar i typ 5 min (kanske överdriver liiiiiiiite), MITT I EN BACKE... Och andra gången händer samma sak... Men tredje funkade men iaf... Men jag skriver en berättelse som jag kaaaaanske ska lägga upp på mugglis... vad tycker ni??? Och vi har hittat en ny maskot!!! Men gaaaaaaaah på allt... Jag tror inte att din kusin kommer sluta andas eller liknande, hur många åt är h*n? Åker du skidor? Jag har aldrig gjort det i någon stor backe. Yey, hälsa vår nya maskot hej! ![]()
23 feb, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
ge mej en kaka sitter och läser hp1 och vill ha kaka sen kom det en rosa mikrovågs ungn
23 feb, 2012 20:37 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag kom av ngn anledning att tänka på pappas fina telefonsamtal med elbolaget när vi hade strömavbrott:
Pappa: Elledningen är av. Elbolaget: Är du helt säker? P: Elledningen är av! Det ligger på marken och är av. EB: Men... Men har ni kollat huvudsäkringen? Helt normalt...?? 23 feb, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: hahahahah XDJag kom av ngn anledning att tänka på pappas fina telefonsamtal med elbolaget när vi hade strömavbrott: Pappa: Elledningen är av. Elbolaget: Är du helt säker? P: Elledningen är av! Det ligger på marken och är av. EB: Men... Men har ni kollat huvudsäkringen? Helt normalt...?? 23 feb, 2012 21:10 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av carro78: YAY??? Min kusin kan ha hjärnskakning... buhu... det står att man kan sluta andas om det är allvarligt... Jag behöver bli tröstad eller något... Och vi är i fjällen!!! Gaaah har blivit att av mina favorituttryck... Och bläk för föräldrar när de tvingar en att åka ankarlift... HATAR REDAN DET... Och stannar i typ 5 min (kanske överdriver liiiiiiiite), MITT I EN BACKE... Och andra gången händer samma sak... Men tredje funkade men iaf... Men jag skriver en berättelse som jag kaaaaanske ska lägga upp på mugglis... vad tycker ni??? Och vi har hittat en ny maskot!!! Men gaaaaaaaah på allt... Jag tror inte att din kusin kommer sluta andas eller liknande, hur många åt är h*n? Åker du skidor? Jag har aldrig gjort det i någon stor backe. Yey, hälsa vår nya maskot hej! jobbigt carro, men jag tror det går bra. Är du ledsen äver maskoten
23 feb, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
23 feb, 2012 21:39 |
|
carro78
Elev |
Skrivet av Magiska mugglaren: nej den är jag nöjd men. Och jaa... men bara gröna och liiiiite röda.... men skumt nog inte blå... Hon är 9 år men det stog att det KUNDE hända.... Och YAY på den!! Och vilka utryck?? Menar du naaaaw??? Det är bara på andra plats... Ska nog (men bara kanske) skriva den här... Och den är lite (ok mycket) inspererad från mitt eget liv... DVS. mobbning, inte många kompisar på dagis mm. (Mer vågar jag inte avslöja pga. mm(mm= Magiska mugglaren)) =( :3Skrivet av Lills: Skrivet av carro78: YAY??? Min kusin kan ha hjärnskakning... buhu... det står att man kan sluta andas om det är allvarligt... Jag behöver bli tröstad eller något... Och vi är i fjällen!!! Gaaah har blivit att av mina favorituttryck... Och bläk för föräldrar när de tvingar en att åka ankarlift... HATAR REDAN DET... Och stannar i typ 5 min (kanske överdriver liiiiiiiite), MITT I EN BACKE... Och andra gången händer samma sak... Men tredje funkade men iaf... Men jag skriver en berättelse som jag kaaaaanske ska lägga upp på mugglis... vad tycker ni??? Och vi har hittat en ny maskot!!! Men gaaaaaaaah på allt... Jag tror inte att din kusin kommer sluta andas eller liknande, hur många åt är h*n? Åker du skidor? Jag har aldrig gjort det i någon stor backe. Yey, hälsa vår nya maskot hej! jobbigt carro, men jag tror det går bra. Är du ledsen äver maskoten
23 feb, 2012 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen