One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
22 jan, 2012 10:53 |
|
Remembrall
Elev |
22 jan, 2012 10:56 |
|
mrfufnek
Elev |
22 jan, 2012 10:58 |
|
Remembrall
Elev |
btw
DRÖMDE OM 1D INATT har typ en önskan/vision att få träffa dem i sommar, hur jag kommer att se ut, vad jag ska säga osv OCH JAG DRÖMDE OM DET åh love my life right now
22 jan, 2012 11:03 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Remembrall: btw DRÖMDE OM 1D INATT har typ en önskan/vision att få träffa dem i sommar, hur jag kommer att se ut, vad jag ska säga osv OCH JAG DRÖMDE OM DET åh love my life right now amazayn : D ![]()
22 jan, 2012 11:06 |
|
scarhead
Lärare |
en gång så drömde jag en mardröm
sen slutade med att louis och liam satt i mitt klassrum, VID MITT BORD, och sjöng... 22 jan, 2012 11:08 |
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Remembrall: btw DRÖMDE OM 1D INATT har typ en önskan/vision att få träffa dem i sommar, hur jag kommer att se ut, vad jag ska säga osv OCH JAG DRÖMDE OM DET åh love my life right now amazayn : D vet!!!!!! OMG FICK EN SNILLEBLIXT kan vi inte ha en 1D träff i Stockholm i sommar och göra en såhär random dans där???? Och då skulle det vara AWeSOME om vi visste när 1D är där så kanske den skulle se den!!!!! (ja, jag påverkad av drömmar lol)
22 jan, 2012 11:09 |
|
mrfufnek
Elev |
Haha, det skulle vara asfett, jag bor dock 6-8 timmar ifrån Sthlm så det går nog inte för mig
HÄR! PROUD TO BE A CRAFANGFRAN! 22 jan, 2012 11:11 |
|
scarhead
Lärare |
omg jo det skulle vara awesome!!!
iof nackdelen är att mina föräldrar pallar inte köra mig 4h till sthlm och när jag frågade mamma om vi kunde åka dit någon gång, hon ba ''men vad ska vi göra där'' fudge 22 jan, 2012 11:11 |
|
Remembrall
Elev |
22 jan, 2012 11:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen