The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
...*suck*...
31 dec, 2011 13:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: ^ Så snäll du är, men jag kommer må illa av det s: Är det samma för er, för mycket chips och dipp=illamående? det är precis varför jag ger bort chipsen nu :c 31 dec, 2011 13:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ...*suck*... Vad? D: *rädd för att du ska smälla till mig med ett strykjärn* 31 dec, 2011 13:14 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: ^ Så snäll du är, men jag kommer må illa av det s: Är det samma för er, för mycket chips och dipp=illamående? det är precis varför jag ger bort chipsen nu :c Hahahha vad smart av dig XD 31 dec, 2011 13:16 |
|
Borttagen
|
visst är det? 8D
31 dec, 2011 13:17 |
|
Minidjuret
Elev |
Ska köra på det nästa gång xD
31 dec, 2011 13:17 |
|
Borttagen
|
Nu är jag galet hungrig. Brb. *rusar till köket*
31 dec, 2011 13:18 |
|
Borttagen
|
j
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ...*suck*... Vad? D: *rädd för att du ska smälla till mig med ett strykjärn* ni pratar engelaska åå ja fattar int 31 dec, 2011 13:18 |
|
Borttagen
|
31 dec, 2011 13:20 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Du ska vara snäll^^ Ja jättesmart^^ 31 dec, 2011 13:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen