Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 137 138 139 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


...*suck*...

31 dec, 2011 13:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
^

Så snäll du är, men jag kommer må illa av det s:
Är det samma för er, för mycket chips och dipp=illamående?


det är precis varför jag ger bort chipsen nu :c

31 dec, 2011 13:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
...*suck*...


Vad? D: *rädd för att du ska smälla till mig med ett strykjärn*

31 dec, 2011 13:14

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Minidjuret:
^

Så snäll du är, men jag kommer må illa av det s:
Är det samma för er, för mycket chips och dipp=illamående?


det är precis varför jag ger bort chipsen nu :c


Hahahha vad smart av dig XD

31 dec, 2011 13:16

Borttagen

Avatar


visst är det? 8D

31 dec, 2011 13:17

Minidjuret
Elev

Avatar


Ska köra på det nästa gång xD

31 dec, 2011 13:17

Borttagen

Avatar


Nu är jag galet hungrig. Brb. *rusar till köket*

31 dec, 2011 13:18

Borttagen

Avatar


j
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
...*suck*...


Vad? D: *rädd för att du ska smälla till mig med ett strykjärn*

ni pratar engelaska åå ja fattar int

31 dec, 2011 13:18

Borttagen

Avatar


jag har beslutsångest.
ska jag vara snäll eller elak idag? :c

och, Minidjuret, visst är jag smart

31 dec, 2011 13:20

Minidjuret
Elev

Avatar


^

Du ska vara snäll^^

Ja jättesmart^^

31 dec, 2011 13:21

1 2 3 ... 137 138 139 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.