Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: TAAAACCCKKK KLARIS VSG JA! Du kallade mig Klaris Det gillar jag att bli kallad varsegod KLARIS 3 sep, 2012 07:39 |
|
Magda
Elev |
3 sep, 2012 08:13 |
|
The Noble Lion
Elev |
3 sep, 2012 09:06 |
|
Dramione99
Elev |
J-star Black, stort tack! Älskar den ff:en.
3 sep, 2012 10:32 |
|
Ginny00
Elev |
Jag skulle vilja ge en komplimang till Yvja!
Hon är otroligt duktig på att debattera och har väldigt kloka åsikter, vilket brukar leda till att jag ofta bläddrar igenom hennes tummar, för det är så kloka saker som skrivits. Dessutom är hennes bloggar omöjliga att sluta läsa om man väl börjat. 3 sep, 2012 10:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
3 sep, 2012 14:41 |
|
Freja
Elev |
Tack Klara Weasley!
♥ Everything is Dramione and nothing hurts. 3 sep, 2012 15:17 |
|
Lisa Granger
Elev |
Tack så myket
3 sep, 2012 15:35 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Jag vill ge en komplimang till HannaPanna för hon sjunger så ***** braaaaa!!! ♥♥♥ ALLTSÅ AAW ♥ "dU kan inte rösta på fler inlägg idag" Fffffffuuuuu! ♥ Man kan inte sluta lyssna ♥
3 sep, 2012 15:35 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Å tack Miranda! ♥
3 sep, 2012 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen