Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
2 sep, 2012 18:44 |
|
Ginny00
Elev |
Sötaste Moy.GinnyWeasley! ♥ Tusen tack.
2 sep, 2012 18:53 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
2 sep, 2012 19:02 |
|
ginnyw123
Elev |
Liten komplimangbomb:3
M.Potter: Sjukt rolig och megasnäll, azumbäst!♥ HannaPanna: Åh, finis, så snäll och rolig att uggla med, älskar dig. Och din vackra sångröst!♥ Ginny Weasley99: Jätterolig att uggla med och sjukt snäll och fin person♥ AlvaRawenclaw: Väldigt rolig och snäll, vårat krig på kik var azum♥ Dramione99: Du är allmänt fin och snäll och är en kul tjej♥ isaangel: Har ugglat lite med dig och du är jättesnäll och fin♥ Horn: Har snackat med dig lite i forumen och någon gång via ugglepost och du verkar helskön!♥ LucyMalfoy: Det var jätteroligt att hjälpa dig med en story till din ff och du är en fin person!♥ Stinaa: Du köpte jättemånga av mina annonser på marknaden, tack för det!♥ luna99: Har snackat med dig en del och du är jätterolig att uggla med!♥ ![]()
2 sep, 2012 19:21 |
|
Ponnylover
Elev |
Klara Weasley förtjänar en komplimangtråden för att hon är snäll och hjälper mig att förstå mugglis.
Tack lilla klaris!
2 sep, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
Här får alla mina vänner en STOR kram som tack för att ni är så bra!
Tonks_xD JosanHorseLover Sonnie hermione-1 klariz Henryeta Vendla Professor McGonagall Dementoren Luna95 Bombarda Boba InspiredPsycho Ella01 MizzNina månbarnet Joeljeppsson TonksPihl Dobbray Hagrie Fiffan17 Mugglisvilma Lisa Granger Muffin zelda1 Ponnylover amanda1104 nib kaptän grov hongel mingo lilla Clara grisnils Tova LupinMarauder Rawenclaw98 Majis Chewbacca Karl-Olov Nordin MissLollo Erica ErnieMacmillan Magda Mr. Fågel Freja erik potter123 Hp Luna Nisse PotterLover sanna1324567 Goizan Ginny Weasley99 Meeep UIFmoa Deathless Dante (Lärare) Li (Biträdande rektor) Erfa (Rektor) Alert HarryPotterr Luna02 The Noble Lion 2 sep, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
TAAAACCCKKK KLARIS
2 sep, 2012 19:33 |
|
HannaPanna
Elev |
ginnyw123, OMG SÖTNOS! JAG KAN INTE SÄGA ANNAT ÄN DETSAMMA ♥
JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET SÅ DET FINNS INTE ! ♥ VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA EN SÅ UNDERBAR MÄNNISKA SOM DU? ♥
2 sep, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
2 sep, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
TACK NI SOM TAGGAT MIG, ÄLSKAR ER ♥
2 sep, 2012 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen