Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
sannaaa
Aahahaha juuste du är var inte den första. 2 sep, 2012 16:47 |
|
Conflate
Elev |
2 sep, 2012 16:56 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Nu, 10 och en halv månad efter jag blev medlem på denna underbara sida har jag 2000 inlägg.
Jag blev alltså medlem den 19 oktober och i början spelade jag mest spel och sånt. Lite senare hittade jag till forumet och jobbade mig sakta och säkert upp till Master Of Death, som jag blev den 2 juni. Jag blev väldigt glad och så! För att fira mitt 2000ande inlägg så ska jag göra en liten komplimangbomb! JosefinFini: En av mina vänner i det riktiga livet är du, en bra sådan också Snäll, rolig och kreativ! Emmy Weasly: Du är även en vän i riktiga livet. Har känt dig så länge jag kan minnas! Hoppas du blir aktiv igen! Snäll, rolig och bra på musik! Pygmepuffen: Du var den första som jag började uggla med som jag inte kände(tror jag)! Snäll, trevlig och fotar fint! Ginny00: Har sett dig mycket och du verkar hur snäll som hellst! Det var även du som skrev den första FFn som jag verkligen fastnade för! Snäll, skriver jätte fint och rolig! luna99: Ser dig ofta lite här och där och du är supersnäll! Snäll, trevlig och rolig! Cindy: Du behövde stå med här! Du är supersnäll! Trevlig, snäll och rolig! Lunah~: Du är jätteschyst och rolig! Har lärt mig att göra ~ tecknet tack vare ditt namn! Snäll, rolig och awsome! HarryPotterr: Du sjunger superfint och är snäll! Snäll, rolig och sjunger fint! M00NSTER: Tycker du verkar vara en härlig person! Snäll, rolig och stöttande! Miss_Green: Ser dig ofta och du är snäll och rolig! Snäll, rolig och duktig på sjunga! Det var väll det! Men även nästan alla andra här på mugglis är underbara!
2 sep, 2012 17:11 |
|
JosefinFini
Elev |
2 sep, 2012 17:31 |
|
DeathDownAlex
Elev |
2 sep, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
2 sep, 2012 17:35 |
|
Hope Potter
Elev |
Dramione99: Tack ♥
Jag vill ge en komplimang till Hannah. Mördare borde inte få finnas och man borde inte få veta om att ens vän har dött genom Aftonbladet. R.I.P. Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
2 sep, 2012 17:39 |
|
EMELESEL
Elev |
2 sep, 2012 17:40 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
2 sep, 2012 17:41 |
|
LillLuna
Elev |
2 sep, 2012 18:39 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen