Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1373 1374 1375 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Tack Ellie Lovegood :'

2 sep, 2012 15:55

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Ellie Lovegood: Tack! Love you! ♥

2 sep, 2012 15:57

Borttagen

Avatar


Ellie Lovegood:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F1zvc2o4.gif

2 sep, 2012 16:03

MonsterCookie
Elev

Avatar


Ellie Lovegood: OH, STOP IT YOU! ♥

wolfstar deserved better.

2 sep, 2012 16:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Okej jag måste ge en komplimang till Sannaaa.
Vi kanske inte har snackat jättemycket och så (men det är aldrig försent...xD) men jag tycker du är en jätteskön och rolig prick och jag MÅSTE träffa dig nån gång ok?

AWIIE, sötnos, klar att vi ska träffas! ♥
Du är typ den roligaste pricken på Mugglis, okay? Dina inlägg får mig alltid att skratta. Eller, inte om du skriver något sorligt eller så, men a. Yay.

Tacktacktack sötnos, vi borde defenitivt prata mera och så ♥

2 sep, 2012 16:17

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av EMELESEL:
Okej jag måste ge en komplimang till Sannaaa.
Vi kanske inte har snackat jättemycket och så (men det är aldrig försent...xD) men jag tycker du är en jätteskön och rolig prick och jag MÅSTE träffa dig nån gång ok?

AWIIE, sötnos, klar att vi ska träffas! ♥
Du är typ den roligaste pricken på Mugglis, okay? Dina inlägg får mig alltid att skratta. Eller, inte om du skriver något sorligt eller så, men a. Yay.

Tacktacktack sötnos, vi borde defenitivt prata mera och så ♥

Haha *disagree* tycker fortfarande du är typ den roligaste personen här, enormt behov att citera en sak här bara 'jag förstår inte varför alla ska ha glasplattor att fingra på..' duvet, made my day so much när jag nysss hittade det xD
Haha, wow, tack Vi får ta och socialisera oss lite härva? xP

2 sep, 2012 16:23

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Tack Ellie Lovegood!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

2 sep, 2012 16:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av EMELESEL:
Okej jag måste ge en komplimang till Sannaaa.
Vi kanske inte har snackat jättemycket och så (men det är aldrig försent...xD) men jag tycker du är en jätteskön och rolig prick och jag MÅSTE träffa dig nån gång ok?

AWIIE, sötnos, klar att vi ska träffas! ♥
Du är typ den roligaste pricken på Mugglis, okay? Dina inlägg får mig alltid att skratta. Eller, inte om du skriver något sorligt eller så, men a. Yay.

Tacktacktack sötnos, vi borde defenitivt prata mera och så ♥

Haha *disagree* tycker fortfarande du är typ den roligaste personen här, enormt behov att citera en sak här bara 'jag förstår inte varför alla ska ha glasplattor att fingra på..' duvet, made my day so much när jag nysss hittade det xD
Haha, wow, tack Vi får ta och socialisera oss lite härva? xP

Haha, men jag talade ju rakt från hjärtat! xD Iphonear består ju typ bara av en glasplatta... och något slags batteri. Typ.
Menmen, du är iallafall jätterolig

2 sep, 2012 16:28

EMELESEL
Elev

Avatar


sannaaa
alltså ditt namn förvirra mig verkligen med olikt många a och n och skumt.

Haha jaa kanske det xP
Alltså..tack igen :]

2 sep, 2012 16:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
sannaaa
alltså ditt namn förvirra mig verkligen med olikt många a och n och skumt.

Haha jaa kanske det xP
Alltså..tack igen :]

Haha, gissa om DITT namn förvirrar mig? xD Kommer du inte ihåg att jag hade riktigt stora problem med det i början?
Te.x.
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Borttagen:
EMELESEL: Var det det? Har för mig att någon höll i det, haha xD

Lite off topic, men ändå, JAG DIGGAR ATT ALLA SKRIVER EMELSEL! Haha xD


Haha, vad bra då! :] *ändrar till Eme... Elem... EMELESEL :]*

2 sep, 2012 16:39

1 2 3 ... 1373 1374 1375 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.