@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Nästa lektion börjar 13:20 och jag är uttråkad. Uuh. x_x
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2013 11:08 |
|
Borttagen
|
Jag är jätte glad för att jag börja skolan på måndag! Och typ en vecka efter det så är jag ledig igen! c':
13 sep, 2013 11:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är jätte glad för att jag börja skolan på måndag! Och typ en vecka efter det så är jag ledig igen! c': Varför är du inte i skolan nu? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2013 11:13 |
|
Borttagen
|
slutade 12 8D
13 sep, 2013 12:30 |
|
Solkatten
Elev |
Inte långt kvar till lektionen börjar nu. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2013 12:55 |
|
Thilda
Elev |
Firar in den tidiga helgen med Holby city och köttgryta sen igår (y)
13 sep, 2013 13:54 |
|
Siriusis
Elev |
13 sep, 2013 14:15 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
13 sep, 2013 14:32 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag var tvungen att läsa om det här tre gånger innan jag förstod att det stod "singel" och inte "snigel" xD 13 sep, 2013 14:57 |
|
DarkBells
Elev |
jag känner att jag typ skriver två berättelser på en gång, och alla blir dåliga. bwhäää. längtar tills i kväll, så att jag kan titta på supernatural!! ♥ c8
13 sep, 2013 15:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen