@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I'm Scared.
12 sep, 2013 22:48 |
|
Fairydust
Elev |
Idag gick jag och min kompis så pass vilse att jag hamnade i ett annat landskap. Det ni!
Sen fick vi lifta en bit med en okänd man. I don't wanna break these chains! 12 sep, 2013 23:11 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ms.Markus: Näst sista avsnittet av Broadchurch ikväll om några minuter, någon mer som följer kriminaldramat? Jag! Och jag kollar med en klasskompis som redan sett allt... Hon sitter bara och kommenterar saker som "åh! Det är ju det här avsnittet"
12 sep, 2013 23:27 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Om några veckor vet jag om jag får fast jobb. Helt stört. Ett drömjobb. Helt. sinnessjukt. Vad jag håller tummarna!
...har egentligen aldrig drömt om ett fast jobb tidigare. Älskar möjligheten att ta halvårsvikariat och kortare inhopp för att sedan leva livet, resa runt, jobba volontärt på diverse ställen osv. Men nu. Jisses. En dröm - en livstilsdröm kan gå i uppfyllelse om ett par veckor. *Håller tummarna* (Sitter och finlirar på en feedback + vision-text och tänker skicka in den tillsammans med CV m.m. imorgon. Wiiooo!!!) ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 sep, 2013 23:54 |
|
Isse99
Elev |
Jag ska tävla i GM i morgon! Börjar redan bli nervös.
skriver ord som mord i handen 13 sep, 2013 06:51 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Isse99: Lycka till! Jag ska tävla i GM i morgon! Börjar redan bli nervös. 4000 inlägg btw 13 sep, 2013 07:11 |
|
Solkatten
Elev |
Fredagen den 13 idag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2013 07:18 |
|
Verro_Luna
Elev |
Får väl hoppas att jag kommer mig oskadd till skolan, från skolan in till stan, att jag inte ramlar på stan och att vi inte kör in i ett träd när jag åker till min kompis!
Fredagen 13
13 sep, 2013 07:28 |
|
Borttagen
|
Jag hoppas bara på att överleva gympan^^
13 sep, 2013 07:32 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Verro_Luna: Får väl hoppas att jag kommer mig oskadd till skolan, från skolan in till stan, att jag inte ramlar på stan och att vi inte kör in i ett träd när jag åker till min kompis! Fredagen 13 (Jag är ingen medlem i denna klubben men jag klickade ändå in på tråden för att jag kände för det) Oj! Fredagen den 13:e IDAG! Fast jag är inte direkt vidskeplig...
13 sep, 2013 07:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen