@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
På fredag eller lördag troligen fredag kommer min bästaste awesomeigaste kusin till mig som jag har saknat så mycket mine
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 sep, 2013 23:02 |
|
Obliviate_
Elev |
fluff
11 sep, 2013 23:50 |
|
Frivolt
Elev |
Fick precis lust att börja se Supernatural igen, PRECIS DÅ JAG TÄNKT GÅ OCH LÄGA MIG...-.- inte okej.....
12 sep, 2013 00:19 |
|
Borttagen
|
Det är kallt inne och jag borde stiga upp. Kan det inte vara veckoslut ? D:
12 sep, 2013 06:07 |
|
Borttagen
|
nu ska jag iväg till skolan!
12 sep, 2013 06:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Prutt skuffade in mig i en hylla idag XD D: Nu har jag en blå bul sak på armen o.o Det gör inget för du passar i blått ♥ Men ta något på dig som täcker din arm, för det är trots allt inte så vackert xD 12 sep, 2013 06:39 |
|
Solkatten
Elev |
Ugh, försov mig för jag glömde att ställa klockan idag så jag hann inte äta någon frukost... :c
Sitter på bussen nu... Är glad att vi slutar tidigt idag; tjugo över två. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 sep, 2013 07:24
Detta inlägg ändrades senast 2013-09-12 kl. 11:28
|
|
Borttagen
|
Skrivet av J00KERN: HEJ ALLIHOPA hahaha, gud har inte varit inne på mugglis på typ ett halvår eller något Välkommen tillbaka!♥ 12 sep, 2013 08:16 |
|
Afturelding
Elev |
Åh, äntligen släppte det! Jag har försökt plugga i flera dagar men varit fruktansvärt oinspirerad och haft tråkiga böcker, men nu så! Jag har redan läst 50 sidor idag
![]() ![]()
12 sep, 2013 10:18 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Åh, äntligen släppte det! Jag har försökt plugga i flera dagar men varit fruktansvärt oinspirerad och haft tråkiga böcker, men nu så! Jag har redan läst 50 sidor idag Åh, jag hoppas detta händer mig snart! =) Jag är alldeles för taggad inför nollningen imorgon för att kunna tänka på annat. Jag gjorde precis en "beställning" av Kappahl via telefon på 12 vita hipstertrosor, haha. De måste ha trott att jag var galen! =) - just like themarauder 12 sep, 2013 10:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen