Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Ellie Lovegood: Tack detsamma du awesomiga människa
2 sep, 2012 14:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Minidjuret jag...du...men... KRAM ♥ love you ♥
haha jag vet inte ens vad jag skall säga xD du är så himla underbar älskade syster ♥ ![]()
2 sep, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
haha you're welcomeeee everybodeh♥
2 sep, 2012 14:44 |
|
Knizzlare
Elev |
2 sep, 2012 14:47 |
|
EMELESEL
Elev |
Minidjuret
Alltså alltså alltså..tack!:-)♥ Och detsamma! Du är fantastiskt roligt och shysst och snäll och cool och rolig Vi får ta o snacka ordemtligt på konventen i sommar för att ta igen det då! C: Alltså alltid när jag ska försöka göra en sån här lång fin komplimang som alla andra kan göra så blir de bara helt skumma, så lets cut here. You rock! xD 2 sep, 2012 14:48 |
|
M4L13
Elev |
2 sep, 2012 14:58 |
|
childhoodlight
Elev |
2 sep, 2012 15:14 |
|
Freja
Elev |
Tack Ellie Lovegood! ♥
Everything is Dramione and nothing hurts. 2 sep, 2012 15:18 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
2 sep, 2012 15:23 |
|
Borttagen
|
Minidjuret: ....... ♥ Du är så himla söt och snäll, jag finner inte ord.... Men typ, JAG ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR TYP BÄST I VÄRLDEN OCH JA VI MÅSTE TRÄFFAS NÅGON GÅNG OCH NU BÖRJAR JAG NÄSTAN GRÅTA FÖR DU ÄR SÅ UNDERBAR. Fortsätt vara den du är, för du har en underbar personlighet ♥ Du är så himla snäll, om jag har en läxa så frågar du alltid om jag behöver hjälp, du hjälper alltid till och är omtänksam, och du tågar runt hela Sverige för att träffa mugglisar xD ♥
2 sep, 2012 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen