GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Haha, det blev nästan som om du sa hejdå... XD Nä men jag ska lägga mig... stannade uppe lite extra för att göra läxor Godnatt :3 ![]()
24 feb, 2013 21:18 |
|
Borttagen
|
Jag har sportlov den här veckan
25 feb, 2013 07:47 |
|
Borttagen
|
Jag med
25 feb, 2013 07:49 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: det gjorde min morfar! Skrivet av T3DDY: Yes, vi kör på det 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jarå 8DSkrivet av Borttagen: Just det hah XD Men annars går det fint MEN jag har ju hoppat upp en klass redan hah Då får du väl hoppa upp en till! 8D Det blir bra, om Toves morfar kunde göra det borde väl du få? 8D
25 feb, 2013 07:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Nej, det borde du inte! ♥Skrivet av Borttagen: du är så snäll ♥ jag är nästan aldrig inne där, men du är ju verkligen aktiv så du ska ju inte känna så! det borde däremot jag göra :s ♥ Känner att jag vill svara på allt i Skriva av sig-tråden och göra alla glada, men har ingen aning om vad jag ska skriva, så jag skriver inget Skrivet av T3DDY: Det borde jag 8DSkrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: det gjorde min morfar! Skrivet av T3DDY: Yes, vi kör på det 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jarå 8DSkrivet av Borttagen: Just det hah XD Men annars går det fint MEN jag har ju hoppat upp en klass redan hah Då får du väl hoppa upp en till! 8D Det blir bra, om Toves morfar kunde göra det borde väl du få? 8D 25 feb, 2013 08:01 |
|
mican00
Elev |
25 feb, 2013 08:51 |
|
Borttagen
|
Har inte du lov? :c
25 feb, 2013 08:53 |
|
Borttagen
|
Nu snart ska jag till alborgen!
25 feb, 2013 08:54 |
|
mican00
Elev |
25 feb, 2013 08:55 |
|
Borttagen
|
Känner att jag vill äta frukost... </3
25 feb, 2013 08:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen