@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Torsdag imorgon. Bara en dag och sedan är det fredag. Bästa dagen. Även om jag råkar ha tre håltimmar och slutar klockan fyra men det är det gör inget. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 sep, 2013 21:18
Detta inlägg ändrades senast 2013-09-11 kl. 21:38
|
|
Borttagen
|
Suck, Gäsp, snark o.o Trötteeeh !
11 sep, 2013 21:19 |
|
Siriusis
Elev |
11 sep, 2013 21:23 |
|
Borttagen
|
Låt mig sova! Annars kommer jag somna i skolan som jag var på väg att göra idag.
11 sep, 2013 21:25 |
|
Solkatten
Elev |
Tänkte duscha men glömde det och det kommer jag inte hinna göra nu. Får väl göra det imorgon istället...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 sep, 2013 21:31 |
|
Obliviate_
Elev |
11 sep, 2013 21:39 |
|
Ginny00
Elev |
Slutar 14.10 imorgon. Rätt trevligt faktiskt.
11 sep, 2013 21:39 |
|
themarauder
Lärare |
![]() Mitt lag ska klä ut oss till "hipsters" på fredag, och jag har fixat en outfit (man ska även ha med ett par hipstertrosor - hehe- för att det är lite vitsigt, därav trosorna på bilden).. MEN JAG HAR EN FRÅGA Hur ska man ha håret? obs. jag passar inte i en knut mitt på huvudet. =) - just like themarauder 11 sep, 2013 21:39 |
|
Solkatten
Elev |
New Girl är så jävla bäst.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 sep, 2013 21:42 |
|
Siriusis
Elev |
Det var rätt, tack :3 Hai 11 sep, 2013 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen