@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
11 sep, 2013 20:38 |
|
LouGreen
Elev |
Asså Håkan asså ♥
11 sep, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
Okej... nu ska min mellersta bror till Indien eller Peru... Och min äldsta bror bor i Uppsala... Jag ville icke!
11 sep, 2013 20:45 |
|
Solkatten
Elev |
New Girl börjar ikväll 21.30.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 sep, 2013 20:46 |
|
Kintsugi
Prefekt |
OMG! hahahahaa-AAAAAHAAHH!!! jag har helt missat att Natalia Tena har en roll (Osha) i Game of Thrones. OMGOMGOMG! Jag kommer fortfarande ihåg när våra blickar möttes på galapremiären 2011. eeehhh *tönt*
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 sep, 2013 20:47 |
|
LouGreen
Elev |
Åh när ens treåriga lillasyster kommer springande helt random och kramar en godnatt ♥ Kärlek asså
11 sep, 2013 20:50 |
|
Frivolt
Elev |
Skrikande folk utanför huset, som tutar och sjunger och har sig!
Jaa, det är nollningen i ett nötskal ^_^ 11 sep, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
TrötttrötttrötttröttTRÖTT D: Är klar med läxan, iaf c:
11 sep, 2013 21:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Hehehe, är riktigt smickrad över att uppta dina tankar under lektionerna Din isbjörn i signaturen förbättrade just min dag ungefär hundra gånger. Glädjer mig att höra, mitt syfte i livet är att sprida glädje OH MY GOD. THAT'S THE CUTEST THING I'VE SEEN IN MY WHOLE LIFE. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 sep, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: TrötttrötttrötttröttTRÖTT D: Är klar med läxan, iaf c: Önska jag var klar med mina. 11 sep, 2013 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen