@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
alltså åh älskar mitt schema för onsdagar och torsdagar ♥ fredagar är helt ok, men måndagar och tisdagar är hemskaaaa. får typ 15 min rast sammanlagt på eh typ 6 timmar :s det suger. + idrott på det uschhhhh
![]() 11 sep, 2013 19:06 |
|
Verro_Luna
Elev |
11 sep, 2013 19:23 |
|
J00KERN
Elev |
11 sep, 2013 19:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Hehehe, är riktigt smickrad över att uppta dina tankar under lektionerna Din isbjörn i signaturen förbättrade just min dag ungefär hundra gånger. Glädjer mig att höra, mitt syfte i livet är att sprida glädje 11 sep, 2013 19:33 |
|
Afturelding
Elev |
11 sep, 2013 19:38 |
|
Zendaya
Elev |
Jag
11 sep, 2013 19:38 |
|
Borttagen
|
Jaa jag ska absolut lära mig den för jag är såååå pro
11 sep, 2013 19:40 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nä du suger Jaa jag ska absolut lära mig den för jag är såååå pro 11 sep, 2013 19:48 |
|
Borttagen
|
11 sep, 2013 19:56 |
|
Ginny00
Elev |
Min dator laggar vlogg. Pepp inför att se den
11 sep, 2013 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen