@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon som spelar Drakensang online? Riktigt bra spel!
11 sep, 2013 16:38 |
|
Ginny00
Elev |
Jag och klänningar på Tradera alltså...
11 sep, 2013 16:55 |
|
Siriusis
Elev |
ett rykte på youtube går runt att Pewdiepie dog igår. Kan inte den idiot sluta med det -.-
Det krossade faktiskt mitt hjärta lite, hehe :c Hai 11 sep, 2013 16:58 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hehehe, är riktigt smickrad över att uppta dina tankar under lektionerna Din isbjörn i signaturen förbättrade just min dag ungefär hundra gånger. 11 sep, 2013 17:29 |
|
Verro_Luna
Elev |
11 sep, 2013 17:53 |
|
Borttagen
|
Får jag be Miley Cyrus att KLÄ PÅ SIG!? Vad hände med Hannah Montana/Miley Stewart-Miley? :c
11 sep, 2013 17:56 |
|
Siriusis
Elev |
"I'M GOING TO RAPE YOU!"
"Lovely...." dahh Hai 11 sep, 2013 18:17 |
|
Sofia Albuslover
Elev |
Idag har jag varit ute med kompisar i centrum, vilket är väldigt ovanligt för mig! Brukar vara hemma efter skolan oftast haha. Mina kompisar och jag är så sjukt normala känner jag. Vi gick runt och skrattade(jag hade fått sockerkick vilket = superdålig humor och skrattanfall för mig. Trötthet har samma effekt fast värre, då kan jag börja skratta åt bokstavlig talat ALLT, till exempel om någon säger Diskborste) och sen typ skrek vi åt några random killar på torget att man inte fick äta kepsar... Och så gick två av oss och vi fick tråkigt för det fanns inga roliga personer där, så vi skrev två lappar där det stod "VÄNNER SÖKES" och gick runt i gallerian med dem... De enda som reagerade var två små tjejer som undrade vad det stod på lapparna, annars bara stirrade folk lite men gick iväg.
Okej det här låter jättekonstigt jag vet men vi är bara såna. och jag har nog fortfarande en sockerkick för jag är så oseriös. Hehe. Läs gärna min fanfiction så blir jag jätteglad!http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33130 Tack:) 11 sep, 2013 18:24 |
|
stellaa
Elev |
woho nu har jag sätdat badrummet & mitt rum, nu ska jag plugga inför ett historia-prov... SOM ÄR IMORGON!!!!!! jag kan ingenting hjälp
![]() 11 sep, 2013 18:35 |
|
lumos1
Elev |
11 sep, 2013 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen