@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
ÄR DET BARA JAG SOM FÅR UPP NÅGON SOM SKRIKER I HUVUDET VARJE GÅNG JAG LÄSER NÅGOT SOM ÄR MED CAPSLOCK?
Hai 11 sep, 2013 14:43 |
|
anileve
Elev |
11 sep, 2013 14:50 |
|
Solkatten
Elev |
Fick hicka helt plötsligt.
Edit: Lol, det fungerar ju faktiskt att hålla andan. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 sep, 2013 14:53 |
|
Siriusis
Elev |
Hai 11 sep, 2013 14:55 |
|
Borttagen
|
detta är så smaaaarrt!!!!!!! 11 sep, 2013 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hade två spansklektioner idag, vi skulle böja några verb lite då och då. När det var dags för ordet "Mirar" slutade det med att jag satt och bet mig i kinderna för att inte gapflabba. Miro Miras Mira Miramos Miráis Miran Kunde inte sluta tänka på alla festliga pingu-gifs och inlägg han har postat, hahaha. "Det är snyggast när man inte har några ben alls." är inte riktigt rätt grej att sitta och skratta åt när ens lärare vandrar runt och helt plötsligt utbrister 'MASKULINT ELLER FEMININT, MY?!'... Hehehe, är riktigt smickrad över att uppta dina tankar under lektionerna 11 sep, 2013 16:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: Nix ÄR DET BARA JAG SOM FÅR UPP NÅGON SOM SKRIKER I HUVUDET VARJE GÅNG JAG LÄSER NÅGOT SOM ÄR MED CAPSLOCK? 11 sep, 2013 16:19 |
|
Balder
Elev |
Skrivet av Borttagen: detta är så smaaaarrt!!!!!!! Vad häftigt!!! 11 sep, 2013 16:25 |
|
EmahS
Elev |
Jävla förkylning. Får ta och köra bort till Coop efter maten för att köpa nässpray, halstabletter och näsdukar. Ja, jag tänker köra trots att det är 1 km dit bara. Min förkylning tycker det
11 sep, 2013 16:25 |
|
Borttagen
|
ska snart äta äter tidigare än vanligt för jag har volleybollträning
11 sep, 2013 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen