Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13723 13724 13725 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Siriusis
Elev

Avatar


ÄR DET BARA JAG SOM FÅR UPP NÅGON SOM SKRIKER I HUVUDET VARJE GÅNG JAG LÄSER NÅGOT SOM ÄR MED CAPSLOCK?

Hai

11 sep, 2013 14:43

anileve
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av anileve:
Skrivet av Luna Chang:
Låt tips anyone?

ALLT som finns på spotify funkar!!!


Avicii - Wake me up

Har redan den ju D:


Jahaa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F-gD5WPSFSTcQ%2FTl7hwzNObxI%2FAAAAAAAAAG8%2FSgunNPoZuq4%2Fs1600%2Ftumblr_lboxp0rG461qb0zfoo1_500.gif

11 sep, 2013 14:50

Solkatten
Elev

Avatar


Fick hicka helt plötsligt.

Edit: Lol, det fungerar ju faktiskt att hålla andan.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 sep, 2013 14:53

Siriusis
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Fick hicka helt plötsligt.


http://www.youtube.com/watch?v=tCn1LzOk6Hs
testa detta

Hai

11 sep, 2013 14:55

Borttagen

Avatar

+1




detta är så smaaaarrt!!!!!!!

11 sep, 2013 16:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hade två spansklektioner idag, vi skulle böja några verb lite då och då. När det var dags för ordet "Mirar" slutade det med att jag satt och bet mig i kinderna för att inte gapflabba.

Miro
Miras
Mira
Miramos
Miráis
Miran

Kunde inte sluta tänka på alla festliga pingu-gifs och inlägg han har postat, hahaha. "Det är snyggast när man inte har några ben alls." är inte riktigt rätt grej att sitta och skratta åt när ens lärare vandrar runt och helt plötsligt utbrister 'MASKULINT ELLER FEMININT, MY?!'...

Hehehe, är riktigt smickrad över att uppta dina tankar under lektionerna

11 sep, 2013 16:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Siriusis:
ÄR DET BARA JAG SOM FÅR UPP NÅGON SOM SKRIKER I HUVUDET VARJE GÅNG JAG LÄSER NÅGOT SOM ÄR MED CAPSLOCK?
Nix

11 sep, 2013 16:19

Balder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:


detta är så smaaaarrt!!!!!!!


Vad häftigt!!!

11 sep, 2013 16:25

EmahS
Elev

Avatar


Jävla förkylning. Får ta och köra bort till Coop efter maten för att köpa nässpray, halstabletter och näsdukar. Ja, jag tänker köra trots att det är 1 km dit bara. Min förkylning tycker det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

11 sep, 2013 16:25

Borttagen

Avatar


ska snart äta äter tidigare än vanligt för jag har volleybollträning

11 sep, 2013 16:32

1 2 3 ... 13723 13724 13725 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.