Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13721 13722 13723 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


#thefoootillhalland trendar! YES.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 sep, 2013 08:46

Queen Boo
Elev

Avatar


Är SJUUUK! stackars mig. ..

jag är jättecoolig älska mig plz

11 sep, 2013 09:26

Solkatten
Elev

Avatar


Längtar till fredag.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 sep, 2013 09:29

Kintsugi
Prefekt

Avatar


I slutet av veckan/början på nästa vecka har jag nytt ID, nytt pass, nytt bankkort och kan vifta runt på grejerna medan jag ropar ut "NANA JAG HETER RONJA NANANA JAG HETER RONJA!". (...öööh, jag typ gör redan det - utan ID-handlingarna förstås).

Det bästa är att mitt körkortsfoto blev fetabra! ^_^Skitnöjd!
Passkortet kunde ha blivit bra - men tanten ställde en fråga medan jag fotades (och jag fattade inte om den höll på att fota eller inte) så jag svarade snabbt och han inte "halv-le/halv-inte-le" utan det blev ett "icke-leende" så jag ser skitsur ut.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 sep, 2013 09:48

Detta inlägg ändrades senast 2013-09-11 kl. 10:03
Antal ändringar: 1

Cara Riddle
Elev

Avatar


Jag gillar verkligen att vara i skolan, jag har saknat det xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

11 sep, 2013 09:59

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
I slutet av veckan/början på nästa vecka har jag nytt ID, nytt pass, nytt bankkort och kan vifta runt på grejerna medan jag ropar ut "NANA JAG HETER RONJA NANANA JAG HETER RONJA!". (...öööh, jag typ gör redan det - utan ID-handlingarna förstås).

Det bästa är att mitt körkortsfoto blev fetabra! ^_^Skit nöjd!
Passkortet kunde ha blivit bra - men tanten ställde en fråga medan jag fotades (och jag fattade inte om den höll på att fota eller inte) så jag svarade snabbt och han inte "halv-le/halv-inte-le" utan det blev ett "icke-leende" så jag ser skitsur ut.

Ååh, vad najs!! =D Och lyckost som har fått ett bra sådant foto. Jag ser ut som om jag suttit isolerad i fem år!

=) - just like themarauder

11 sep, 2013 10:02

Borttagen

Avatar


Vi har just fått våra datorer och håller på med internet. Lite störande med så himla massa ljud från youtube mm

11 sep, 2013 10:32

Borttagen

Avatar


Fyller år idag!

11 sep, 2013 10:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fyller år idag!


Grattis! Hur många år blir du?

11 sep, 2013 10:37

Borttagen

Avatar


13, har väntat länge för alla andra tjejer i min klass fyller tidigare än mig, så när jag var 12 var alla dom andra 13!

Ps. Tack

11 sep, 2013 10:39

1 2 3 ... 13721 13722 13723 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.