@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
#thefoootillhalland trendar!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 sep, 2013 08:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Är SJUUUK! stackars mig. ..
jag är jättecoolig älska mig plz 11 sep, 2013 09:26 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar till fredag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 sep, 2013 09:29 |
|
Kintsugi
Prefekt |
I slutet av veckan/början på nästa vecka har jag nytt ID, nytt pass, nytt bankkort och kan vifta runt på grejerna medan jag ropar ut "NANA JAG HETER RONJA NANANA JAG HETER RONJA!".
Det bästa är att mitt körkortsfoto blev fetabra! ^_^Skitnöjd! Passkortet kunde ha blivit bra - men tanten ställde en fråga medan jag fotades (och jag fattade inte om den höll på att fota eller inte) så jag svarade snabbt och han inte "halv-le/halv-inte-le" utan det blev ett "icke-leende" så jag ser skitsur ut. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 sep, 2013 09:48
Detta inlägg ändrades senast 2013-09-11 kl. 10:03
|
|
Cara Riddle
Elev |
11 sep, 2013 09:59 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Kintsugi: I slutet av veckan/början på nästa vecka har jag nytt ID, nytt pass, nytt bankkort och kan vifta runt på grejerna medan jag ropar ut "NANA JAG HETER RONJA NANANA JAG HETER RONJA!". Det bästa är att mitt körkortsfoto blev fetabra! ^_^Skit nöjd! Passkortet kunde ha blivit bra - men tanten ställde en fråga medan jag fotades (och jag fattade inte om den höll på att fota eller inte) så jag svarade snabbt och han inte "halv-le/halv-inte-le" utan det blev ett "icke-leende" så jag ser skitsur ut. Ååh, vad najs!! =D Och lyckost som har fått ett bra sådant foto. Jag ser ut som om jag suttit isolerad i fem år! =) - just like themarauder 11 sep, 2013 10:02 |
|
Borttagen
|
Vi har just fått våra datorer och håller på med internet. Lite störande med så himla massa ljud från youtube mm
11 sep, 2013 10:32 |
|
Borttagen
|
Fyller år idag!
11 sep, 2013 10:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fyller år idag! Grattis! Hur många år blir du? 11 sep, 2013 10:37 |
|
Borttagen
|
13, har väntat länge för alla andra tjejer i min klass fyller tidigare än mig, så när jag var 12 var alla dom andra 13!
Ps. Tack 11 sep, 2013 10:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen