@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
ÄR SÅ GLAD. Har vart sjuk i NIO DAGAR, men nu känner jag mig så pass bra att jag tänker gå till skolan imorgon. ÄNTLIGEN.
Dööör. Har faktiskt saknat skolan, och det är så SJUKT jobbigt att vara sjuk. Hahaha. ![]()
10 sep, 2013 22:54 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 10 sep, 2013 23:02 |
|
mitchan
Lärare |
ALLTSÅ. Skulle just gå och lägga mig, men såg att en gammal kompis jag inte snackat med på ÅRATAL var inne på facebookchatten samtidigt som mig för första gången på en evighet
Så nu sitter jag och pratar med henne Det är helt fantastiskt, faktiskt ♥ ♥ Hon är så mysig ![]()
10 sep, 2013 23:04 |
|
Nordanhym
Elev |
10 sep, 2013 23:08 |
|
Solkatten
Elev |
^ Varje gång jag ser ordet singel får jag det till snigel.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2013 23:23 |
|
Nordanhym
Elev |
10 sep, 2013 23:51 |
|
Borttagen
|
Hade två spansklektioner idag, vi skulle böja några verb lite då och då. När det var dags för ordet "Mirar" slutade det med att jag satt och bet mig i kinderna för att inte gapflabba.
Miro Miras Mira Miramos Miráis Miran Kunde inte sluta tänka på alla festliga pingu-gifs och inlägg han har postat, hahaha. "Det är snyggast när man inte har några ben alls." är inte riktigt rätt grej att sitta och skratta åt när ens lärare vandrar runt och helt plötsligt utbrister 'MASKULINT ELLER FEMININT, MY?!'... 11 sep, 2013 01:15 |
|
Dramione99
Elev |
Vad gör jag på Mugglis vid den här tidpunkten egentligen??
11 sep, 2013 04:14 |
|
Ginny00
Elev |
Börjar om en timme yeay
11 sep, 2013 07:20 |
|
EmahS
Elev |
Har dragit på mig en jävla dunderförkylning!
Kan typ inte andas, ont i halsen och känns som feber. Vi ska ut och cykla typ en mil idag... Får nog hoppa det. Jävla skit
11 sep, 2013 07:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen