@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Ah, det är en svår fråga xD Nämn sexiga brandmän så får du säkert jobbet I'm sexy and I know it ![]() 10 sep, 2013 21:39 |
|
Siriusis
Elev |
min syrras feminism börjar smitta av sig på mig..haha
Hai 10 sep, 2013 21:54 |
|
Frivolt
Elev |
Sitter och läser en gammal tråd på Fefo.se och skrattar så jag gråter xD
En gammal tråd med olika gåtor, och det började helt plötsligt pratas och ges gåtor om kebab xD Ojoj...typ hur kul som helst!!! xD xD xD 10 sep, 2013 22:01 |
|
Borttagen
|
Obliviate_
Självklart *klappar på huvudet* 10 sep, 2013 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Archarec: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Archarec: Jag måste ha bomull i örat när jag duschar. Detta är förnedrande. :c Varför måste du ha det? Har öroninflammation. Jag trodde att typ bara barn fick det, men där hade jag fel. Jag har aldrig haft det förut och så får jag det nu... Urgh, smärtan! Aha aj... - BLIR KANSKE AV MED MIN TANDSTÄLLNING IMORN!!!!! Hoppas hoppas hoppas!!! 10 sep, 2013 22:03 |
|
Solkatten
Elev |
Gömmer mig under tecket för det är en mygga här. ;c Haha försök nå mig nu myggjävel.
... Men det börjar bli rätt varmt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2013 22:14 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Solkatten: Gömmer mig under tecket för det är en mygga här. ;c Haha försök nå mig nu myggjävel. ... Men det börjar bli rätt varmt. Shhh don't move, if he finds you he will kill you :c Hai 10 sep, 2013 22:19 |
|
Hedwig96
Elev |
här sitter jag nu och undrar vad för värld vi lever i.
min telefon har ett program som känner igen så gått som alla låtar man spelar, så om nån spelar en låt och jag vill veta vad den heter och vem som sjunger är det bara att klicka på skärmen!! och när jag söker på google behöver jag bara säga vad jag söker efter!!! 10 sep, 2013 22:23 |
|
Dramione99
Elev |
Nu skrev min bästa kompis att han var är i mig. Åh. Varför??
10 sep, 2013 22:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Solkatten: Gömmer mig under tecket för det är en mygga här. ;c Haha försök nå mig nu myggjävel. ... Men det börjar bli rätt varmt. Shhh don't move, if he finds you he will kill you :c Men det börjar bli varmt. D:" "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2013 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen