Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Goizan: Ginny Weasley99 av alla personer jag känner så är det du som gör mig gladast. Jag har aldrig mött någon annan som du. Du förtjänar att skrivas om! nNAw, dsm du är såå jjäävla bäst, awzome, sjukt rolig, bäst igen ♥♥♥ 2 sep, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! Utan någon som helst ordning, I love you♥ 2 sep, 2012 14:30 |
|
Ida S
Lärare |
Ellie Lovegood - Du är fabulous sötis ♥ lemme hug you!!
"we live together, and harry does all the cooking." 2 sep, 2012 14:32 |
|
Borttagen
|
let me hug you♥ 2 sep, 2012 14:32 |
|
Lucy och Rose
Elev |
2 sep, 2012 14:32
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 2 kl. 14:33
|
|
Borttagen
|
Ellie Lovegood: Ajj Lav Yo Too ♥
2 sep, 2012 14:33 |
|
Fang
Elev |
Ellie Lovegood: Tack!
2 sep, 2012 14:33 |
|
J-star Black
Elev |
2 sep, 2012 14:33 |
|
Minidjuret
Elev |
Vill bara passa på att ge komplimanger till tre av mugglis alla underbara personer:
Cara Riddle- Min fina och underbara syster som jag är sjukt glad över att få ha lärt känna! Om mindre än en vecka ses vi igen, och vi ska ha det jättekul! Du är helt fantastisk och har hjälpt mig så mycket, och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig ♥ Du får mig att le och skratta med dina roliga skämt, eller bara genom att vara helt underbar! Jag älskar dig otroligt mycket och jag hoppas vi kommer ses många fler gånger c: Kram ♥ EMELESEL- Du är helt underbart rolig och snäll, och så sjukt lik mig, haha xD Min tvilling och en kul person att uggla med! Glad att vi sågs på QSM, även om vi inte snackade så jättemycket Du är fantastisk och får mig att skratta, och du gör mig lika förvirrad varje gång du måste ta bort hela meddelandet xD Haha xD Jag är verkligen glad över att vi började snacka c: PansyParkinson♥- Du är jättesöt och helt underbar! Du gör mig glad och är en sådan person som sprider glädje över hela mugglis! Du är jättekul att uggla med, och får mig att le ofta ^^ Är otroligt glad över att fått lärt känna dig, och nån gång ska vi också ses! 2 sep, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
2 sep, 2012 14:39 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen