GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Nej, det behöver man inte. Det gjorde inte jag iaf ^,^ Jag har köpt min första drake idag Jag längtar tills den kläcks! 1 fråga bara, behöver man mata den när den är ett ägg? Nä då får man rita en mun på ägget så att den kan äta något :3 ![]()
24 feb, 2013 20:44 |
|
MissLollo
Elev |
Såå... jag är inte officiellt medlem här en... (hur blir man det btw?) men kan man joina in i nån konversation ändå?
24 feb, 2013 20:45 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ponnylover: nej, det går inte c; Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Nej, det behöver man inte. Det gjorde inte jag iaf ^,^ Jag har köpt min första drake idag Jag längtar tills den kläcks! 1 fråga bara, behöver man mata den när den är ett ägg? ok Jahaaa... Jag har köpt en massa mat xD
24 feb, 2013 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ponnylover: Klappa den så den kläcks! ^_^Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ponnylover: nej, det går inte c; Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Nej, det behöver man inte. Det gjorde inte jag iaf ^,^ Jag har köpt min första drake idag Jag längtar tills den kläcks! 1 fråga bara, behöver man mata den när den är ett ägg? ok Jahaaa... Jag har köpt en massa mat xD 24 feb, 2013 20:46 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Klappa den så den kläcks! ^_^ Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ponnylover: nej, det går inte c; Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Nej, det behöver man inte. Det gjorde inte jag iaf ^,^ Jag har köpt min första drake idag Jag längtar tills den kläcks! 1 fråga bara, behöver man mata den när den är ett ägg? ok Jahaaa... Jag har köpt en massa mat xD Går inte Har redan klappat den 4 gånger idag
24 feb, 2013 20:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ponnylover: Jaha... men imorgon ^.^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Klappa den så den kläcks! ^_^ Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ponnylover: nej, det går inte c; Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Nej, det behöver man inte. Det gjorde inte jag iaf ^,^ Jag har köpt min första drake idag Jag längtar tills den kläcks! 1 fråga bara, behöver man mata den när den är ett ägg? ok Jahaaa... Jag har köpt en massa mat xD Går inte Har redan klappat den 4 gånger idag 24 feb, 2013 20:48 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Jaha... men imorgon ^.^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Klappa den så den kläcks! ^_^ Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ponnylover: nej, det går inte c; Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Nej, det behöver man inte. Det gjorde inte jag iaf ^,^ Jag har köpt min första drake idag Jag längtar tills den kläcks! 1 fråga bara, behöver man mata den när den är ett ägg? ok Jahaaa... Jag har köpt en massa mat xD Går inte Har redan klappat den 4 gånger idag Ok
24 feb, 2013 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ponnylover: Vet inte... typ 9 kanske? 8? I Don't Know ^-^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Jaha... men imorgon ^.^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Klappa den så den kläcks! ^_^ Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ponnylover: nej, det går inte c; Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Nej, det behöver man inte. Det gjorde inte jag iaf ^,^ Jag har köpt min första drake idag Jag längtar tills den kläcks! 1 fråga bara, behöver man mata den när den är ett ägg? ok Jahaaa... Jag har köpt en massa mat xD Går inte Har redan klappat den 4 gånger idag Ok 24 feb, 2013 20:52 |
|
mican00
Elev |
Ponnylover: Det är lite olika, så klappa på bara
Skrivet av MissLollo: Såå... jag är inte officiellt medlem här en... (hur blir man det btw?) men kan man joina in i nån konversation ändå? Det är bara att säga att du vill vara med så skriver Harrypotterr upp dig när hon är inne Ofc att du kan vara med och diskutera ![]()
24 feb, 2013 20:58 |
|
MissLollo
Elev |
24 feb, 2013 21:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen