@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
anileve
Elev |
10 sep, 2013 19:40 |
|
Luna Chang
Elev |
Har redan den ju D: Hej 10 sep, 2013 19:43 |
|
Ginny00
Elev |
Mugglis funkade inte för mig igår D:
Idag har jag haft konditionstest på gympan, och så har jag druckit chailatte(jag)/fikat(hon) med min kompis samt haft dramalektion och cyklat hem. Sedan åt jag kycklingbiffar med sojastekta grönsaker och ris från Linas Matkasse och nu är jag glad för att jag äntligen får slappna av. 10 sep, 2013 19:44 |
|
Elma00
Elev |
10 sep, 2013 19:53 |
|
Borttagen
|
har varit ute och sprungit ikväll
10 sep, 2013 20:12 |
|
Luna Chang
Elev |
Har gått 8 km idag.
Hej 10 sep, 2013 20:20 |
|
Obliviate_
Elev |
nervös :<
Ska på jobbintervju imorgon. 10 sep, 2013 20:23 |
|
Hedwig96
Elev |
10 sep, 2013 20:25 |
|
Ronald Weasley
Elev |
"You Make Me" är bättre, tycker jag (Y) Spoiler: Tryck här för att visa! 10 sep, 2013 20:26 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: "You Make Me" är bättre, tycker jag (Y) Spoiler: Tryck här för att visa! Wake me up lyssnar jag också redan på, och även 1D, men det andra ska jag kolla in, Tack! Hej 10 sep, 2013 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen