@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Akta dig för att börja med böckerna. Jag har läst femte i 3 månader och är inte ens halvvägs igenom. lugnt, har för många rowling och riordan-böcker Säg inte det du. Man kommer till en punkt där man bara MÅSTE veta vad som händer härnäst. G.R.R Martin är något av en expert på att göra saker man inte väntar och när man tror man greppat historien kasta om allt. 10 sep, 2013 12:09 |
|
Siriusis
Elev |
ohhh mitt hjärta är krossat.
Jag klarar inte att se mina förebilder gråta och jag klarar inte att läsa om det. Hemskt är det... Hai 10 sep, 2013 12:27 |
|
Thilda
Elev |
Jaha, fick sluta typ 11 idag då..varför? För att skolan blev bombhotad.
10 sep, 2013 13:37 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Thilda: Jaha, fick sluta typ 11 idag då..varför? För att skolan blev bombhotad. En ...vän berättade det nyss på ett annat spel. Uaght.... eller tänker vi på samma skola? Hai 10 sep, 2013 14:12 |
|
Thilda
Elev |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Thilda: Jaha, fick sluta typ 11 idag då..varför? För att skolan blev bombhotad. En ...vän berättade det nyss på ett annat spel. Uaght.... eller tänker vi på samma skola? Kungshögaskolan går jag på iaf 10 sep, 2013 15:01 |
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Thilda: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Thilda: Jaha, fick sluta typ 11 idag då..varför? För att skolan blev bombhotad. En ...vän berättade det nyss på ett annat spel. Uaght.... eller tänker vi på samma skola? Kungshögaskolan går jag på iaf What!
10 sep, 2013 15:36 |
|
Sofia Albuslover
Elev |
Skrivet av Thilda: Jaha, fick sluta typ 11 idag då..varför? För att skolan blev bombhotad. Bombhotad? Shit vad läskigt! Vet du varför? Läs gärna min fanfiction så blir jag jätteglad!http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33130 Tack:) 10 sep, 2013 15:38 |
|
Hedwig96
Elev |
någon som har nåt bra film förslag, som oxå passar barn??
10 sep, 2013 15:47 |
|
Tippy
Elev |
Kollar på the ellen show, glad att säsong 11 kommit ut
10 sep, 2013 16:32 |
|
Elma00
Elev |
På orienteringen fick jag skavsår på båda fötterna och konstiga prickar på armen som gör ont som saten. Och vi (jag och två andra tjejer i klassen) kom 55 minuter sent...
10 sep, 2013 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen