@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
FATTA ♥
http://blogg.svt.se/psl/2013/09/09/premiar-cleo-syster-sol-feat-kristin-amparo-nasteho-osman-fatta/ 9 sep, 2013 23:55 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag är överrörlig i mina leder.. Och jag är väldigt lång. Och min kropp har inte riktigt fattat att jag är det. Och jag är väldigt, väldigt klantig och klumpig.
Det här resulterat i.. att jaa, jag kan inte säga att jag ramlar ofta. Men jag är väldigt nära att göra det väldigt ofta. Mina kollegor har flertalet gånger funderat vad jag håller på med då jag reser mig upp, tar tre steg o håller på o dratta i backen utan orsak. Antingen böjer sig mina leder nånstans eller så tappar jag balansen eller nått annat. Yep, my life. 10 sep, 2013 00:17 |
|
Dramione99
Elev |
Känslan av att ligga ensam och gråta efter att man vaknat efter en dröm ... Fy. Och så är ju grejen att jag blir ledsen över att jag vaknade. Inte för att det var en mardröm eller så ... Hatar känslor just nu.
Och förövrigt så kom jag på att jag typ inte skrivit ett enda positivt inlägg på jättelänge. 10 sep, 2013 00:19 |
|
Tvilling
Elev |
Skulle egentligen åkt till sthlm idqg med lite andra folk från min skola. Men nu ligher jag här med febrr hosta snorighet och snurrighet. Tagga serier och plugg idag ist. Ska nog pallra mig t skolan imon för skolfotot dock! Och ja jag steg upp klockan fem idag. Gonatt!
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 10 sep, 2013 06:19 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som hatar hösten? Jag gillar vintern men verkligen inte hösten.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2013 09:15 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Bara jag som hatar hösten? Jag gillar vintern men verkligen inte hösten. Jag tycker om hösten då det blir fina färger på träden och då solen skiner och det är ganska mysigt att vara ute och så. Men annars tycker jag inte heller om den, då alla löven har fallit från träden och det mest bara är grått och trist ute....den tiden (som är så himlans jäkla lång varje år) hade jag gärna kunnat hoppa över! 10 sep, 2013 09:53 |
|
Siriusis
Elev |
...........måste göra lite reklam nu, vi har förlorat allt för många medlemar dom senaste åren...
AMEN HEEEEJ! TREVLIGT ATT DU LÄSER DETTA! EN FRÅGA FÖRST; ÄR DU EN DJURVÄN? ÄLSKAR DU DJUR? GÅ DÅ MED I DJUR.NU, SIDAN FÖR DIG SOM ÄLSKAR DJUR. DET FINNS VÄLDIGT MÅNGA ROLLKLUBBAR DÄR DU KAN GÅ MED I FALL DU GILLAR DET. DU KAN KÖPA DINA EGNA DJUR OCH UPPFÖDA! GÅ BARA IN PÅ djur.nu ! ¨ Btw, det är en fett mysig sida för yngre och äldre barn, det finns även ett gäng vuxna :3 Hai 10 sep, 2013 09:58 |
|
Solkatten
Elev |
Så jävla grymma! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2013 11:32 |
|
kotte7
Elev |
Jag har hemstudiedag idag.
10 sep, 2013 11:40 |
|
Siriusis
Elev |
ska titta på Jesus of Nazareth. Weeeellll kommer antagligen skratta så mycket så att tårarna rinner...
haha lojal mot religion ehh? --- skickade detta till Pewdiepie and Cryaotic på twitter "i think @pewdiepie and @CryWasTaken would be the cutest gay copule ever!" Undrar fall de kommer svara X3 Hai 10 sep, 2013 11:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen