Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13713 13714 13715 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar




Asså, jag är inget fan av Justin men älskar ändå det här framträdande. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 sep, 2013 21:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Siriusis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
OKAY BIATCHES, SKA BÖRJA ROLLA IGEN SÅ PASS PÅ ATT FRÅÅÅÅGA ! ROLLAR ALLT!
Förutom fandomsroll (te.x Harry potter, Percy Jackson etc etc etc)
MEN ALLT ANNAT ROLLAR JAG! <

Jag vill rolla!!! Vad vet jag dock inte c:


Vad brukar du rolla?
en liten varning bara; jag har inte rollat på något år såå kan vara lite rostig ^^

Jag rollar lite vad som helst men oftast kärlek tror jag. Jag är nog inte riktigt i toppform jag heller men

9 sep, 2013 21:27

Siriusis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
OKAY BIATCHES, SKA BÖRJA ROLLA IGEN SÅ PASS PÅ ATT FRÅÅÅÅGA ! ROLLAR ALLT!
Förutom fandomsroll (te.x Harry potter, Percy Jackson etc etc etc)
MEN ALLT ANNAT ROLLAR JAG! <

Jag vill rolla!!! Vad vet jag dock inte c:


Vad brukar du rolla?
en liten varning bara; jag har inte rollat på något år såå kan vara lite rostig ^^

Jag rollar lite vad som helst men oftast kärlek tror jag. Jag är nog inte riktigt i toppform jag heller men


haha, välj du vad vi ska rolla ^^

Hai

9 sep, 2013 21:29

Dramione99
Elev

Avatar


Divertido considerado confiable carinoso cabezota ordenado desordenado sincero simpatico amable leal ....

Roliga glosor vi fick i spanskan den här veckan.

9 sep, 2013 22:25

Solkatten
Elev

Avatar


Oh fuck. Jag har glömt bort engelskaglosorna vi har den här veckan! Och jag kommer inte ihåg vilken dag vi har de heller hehe. Snälla säg inte att vi har dem imorgon. Åh.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 sep, 2013 22:25

Borttagen

Avatar


Snart får jag ut matteprovet !! Kommer få underkänt ! D:

9 sep, 2013 22:30

Kintsugi
Prefekt

Avatar


För första gången ser jag Game of Thrones... och jag tror att jag är fast.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 sep, 2013 22:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
För första gången ser jag Game of Thrones... och jag tror att jag är fast.


Akta dig för att börja med böckerna.

Jag har läst femte i 3 månader och är inte ens halvvägs igenom.

9 sep, 2013 22:42

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
För första gången ser jag Game of Thrones... och jag tror att jag är fast.


Akta dig för att börja med böckerna.

Jag har läst femte i 3 månader och är inte ens halvvägs igenom.


lugnt, har för många rowling och riordan-böcker

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 sep, 2013 23:30

Nordanhym
Elev

Avatar


Jävla skit dag idag! usch!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fad%2F27%2Fd6%2Fad27d6995117862c805a34d61ca84939.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

9 sep, 2013 23:36

1 2 3 ... 13713 13714 13715 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.