Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Och jag känner mig som ett pyttelitet barn hahah <:Oh goodness, du ser så himla vuxen ut! Känner mig som någons gamla farmor nu, men när man sett er här sedan ni var relativt små liksom så blir man ändå lite förvånad! Jättevacker är du. Tack så jättemycket! 21 dec, 2015 00:21 |
|
Asked Calmly
Elev |
21 dec, 2015 16:50 |
|
Borttagen
|
22 dec, 2015 11:43 |
|
Borttagen
|
22 dec, 2015 12:30 |
|
Afturelding
Elev |
24 dec, 2015 17:46 |
|
Borttagen
|
24 dec, 2015 18:51 |
|
Afturelding
Elev |
24 dec, 2015 18:58 |
|
Borttagen
|
NEJ DU ♥ Du är så smälter-världen-vacker att jag blir knäpp ♥ 24 dec, 2015 19:01 |
|
Borttagen
|
24 dec, 2015 20:18 |
|
Borttagen
|
24 dec, 2015 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen