Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: MizzNina Ohja, det går jag alltid runt och tänker på. WWND, det är mitt motto. Jag använder det hela tiden. Hhhhm... Ost och marmelad eller bara ost på mackan? What Would Nina Do? Man tackar! 8'D HAHAHAHAAA♥ Och Ost och Aprikosmarmelad på rostad macka, bara ost på orostad. That would Nina Do. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 2 sep, 2012 13:23 |
|
Ida S
Lärare |
EMELESEL - Taack
"we live together, and harry does all the cooking." 2 sep, 2012 13:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: MizzNina Ohja, det går jag alltid runt och tänker på. WWND, det är mitt motto. Jag använder det hela tiden. Hhhhm... Ost och marmelad eller bara ost på mackan? What Would Nina Do? Man tackar! 8'D HAHAHAHAAA♥ Och Ost och Aprikosmarmelad på rostad macka, bara ost på orostad. That would Nina Do. Bra att veta! Jag kör dock på apelsinmarmelad. 2 sep, 2012 13:38 |
|
Borttagen
|
EMELESEL: du är coooolish du med tack♥♥
2 sep, 2012 13:38 |
|
HannaPanna
Elev |
ginnyw123 ♥
ALLTSÅ DU ÄR SÅ UNDERBAR, SÖT, FIN, FANTASTISK, GULLIG, SNÄLL, ROLIG OCH COOL SÅ DET FINNS INTE. JAG ÄLSKAR DIG SÖTNOS ♥
2 sep, 2012 13:44 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av HannaPanna: ginnyw123 ♥ ALLTSÅ DU ÄR SÅ UNDERBAR, SÖT, FIN, FANTASTISK, GULLIG, SNÄLL, ROLIG OCH COOL SÅ DET FINNS INTE. JAG ÄLSKAR DIG SÖTNOS ♥ ♥SKA DU SÄGA, SOM ÄR SÅ FANTASTISKT GULLIG, ROLIG, OCH DET GÅR INTE ATT BESKRIVA DIG MED ORD SÖTNOS. ♥♥♥
2 sep, 2012 13:46 |
|
Goizan
Elev |
Ginny Weasley99 av alla personer jag känner så är det du som gör mig gladast. Jag har aldrig mött någon annan som du. Du förtjänar att skrivas om!
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
2 sep, 2012 13:48 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av HannaPanna: ginnyw123 ♥ ALLTSÅ DU ÄR SÅ UNDERBAR, SÖT, FIN, FANTASTISK, GULLIG, SNÄLL, ROLIG OCH COOL SÅ DET FINNS INTE. JAG ÄLSKAR DIG SÖTNOS ♥ ♥SKA DU SÄGA, SOM ÄR SÅ FANTASTISKT GULLIG, ROLIG, OCH DET GÅR INTE ATT BESKRIVA DIG MED ORD SÖTNOS. ♥♥♥ JAA, TÄNK FÖR ATT DET SKA JAG ♥ AAW, DET ÄR JU DU SOM ÄR DET ♥ OCH DET SKULLE ALDRIG GÅ ATT BESKRIVA DIG MED ORD ! ♥♥
2 sep, 2012 13:49 |
|
ginnyw123
Elev |
2 sep, 2012 13:50 |
|
EMELESEL
Elev |
Minidjuret
Haha alltså tack! Alltså älskar ditt skämt om glaset o det xD Ida S Åh men...det var ju precis vad jag tyckte du verkade ju! Men jaa, jag var väl lite för blyg den gången. Nästa gång duh! ellie lovegood ah alltså varsegod typ och tack du med! 2 sep, 2012 13:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen