GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Borde väl egentligen gå ner och vara social, men... NEJ TACK
24 feb, 2013 20:35 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Borde väl egentligen gå ner och vara social, men... NEJ TACK Jag borde egentligen plugga inför engelska provet, men orkar jag? NEJ. ![]()
24 feb, 2013 20:36 |
|
Ponnylover
Elev |
24 feb, 2013 20:38 |
|
Borttagen
|
Känner att jag vill svara på allt i Skriva av sig-tråden och göra alla glada, men har ingen aning om vad jag ska skriva, så jag skriver inget
24 feb, 2013 20:38 |
|
Ponnylover
Elev |
Jag har köpt min första drake idag
Jag längtar tills den kläcks! 1 fråga bara, behöver man mata den när den är ett ägg?
24 feb, 2013 20:41 |
|
mican00
Elev |
Skola imorgon Gymnastik imorgon Engelska-prov på tisdag Spanska glosor på onsdag (OMG JAG HAR INTE ÖVAT) Judo på onsdag Och det var ändå i minsta laget... ![]()
24 feb, 2013 20:43 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: du är så snäll ♥ jag är nästan aldrig inne där, men du är ju verkligen aktiv så du ska ju inte känna så! det borde däremot jag göra :s ♥Känner att jag vill svara på allt i Skriva av sig-tråden och göra alla glada, men har ingen aning om vad jag ska skriva, så jag skriver inget ![]()
24 feb, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ponnylover: Nej, det behöver man inte. Det gjorde inte jag iaf ^,^Jag har köpt min första drake idag Jag längtar tills den kläcks! 1 fråga bara, behöver man mata den när den är ett ägg? 24 feb, 2013 20:43 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Nej, det behöver man inte. Det gjorde inte jag iaf ^,^ Jag har köpt min första drake idag Jag längtar tills den kläcks! 1 fråga bara, behöver man mata den när den är ett ägg? ok
24 feb, 2013 20:44 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ponnylover: nej, det går inte c;Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Nej, det behöver man inte. Det gjorde inte jag iaf ^,^ Jag har köpt min första drake idag Jag längtar tills den kläcks! 1 fråga bara, behöver man mata den när den är ett ägg? ok ![]()
24 feb, 2013 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen