@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av themarauder: Det är magiskt. Jag vet inte om man kan beskriva det på något annat vis! Jag var 6/7 år när jag först kom i kontakt med Hp, och har sedan dess följt "honom" . Och här sitter jag än idag liksom. 19 år på mugglarportalen =) Ja, jag läste första boken som 8-9 åring (jag har andra upplagan från 2001), så vi måste ha kommit i kontakt med den här fantastiska världen ungefär samtidigt ![]() ![]()
8 sep, 2013 18:45 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Det är magiskt. Jag vet inte om man kan beskriva det på något annat vis! Jag var 6/7 år när jag först kom i kontakt med Hp, och har sedan dess följt "honom" . Och här sitter jag än idag liksom. 19 år på mugglarportalen =) Ja, jag läste första boken som 8-9 åring (jag har andra upplagan från 2001), så vi måste ha kommit i kontakt med den här fantastiska världen ungefär samtidigt =) Verkligen!! Åh, jag önskar att jag kunde få läsa om serien med helt nya ögon. =) - just like themarauder 8 sep, 2013 18:47 |
|
Siriusis
Elev |
sitter och läser om olika karaktärers längd.
hoho jag är längre än Leia Organa men kortare än Anakin Skywalker och Han solo DOCK ÄR JAG LÄNGRE ÄN YODA Hai 8 sep, 2013 18:49 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Det är magiskt. Jag vet inte om man kan beskriva det på något annat vis! Jag var 6/7 år när jag först kom i kontakt med Hp, och har sedan dess följt "honom" . Och här sitter jag än idag liksom. 19 år på mugglarportalen =) Ja, jag läste första boken som 8-9 åring (jag har andra upplagan från 2001), så vi måste ha kommit i kontakt med den här fantastiska världen ungefär samtidigt =) Verkligen!! Åh, jag önskar att jag kunde få läsa om serien med helt nya ögon. Såhär i efterhand hade jag velat läsa hela serien utan att se filmerna. Jag gillar filmerna, men de har slagit ut min egna bild av främst karaktärerna ![]() ![]()
8 sep, 2013 18:49 |
|
Siriusis
Elev |
""That is SO pathetic!" Lucy cried"
-Fanfiction, när en tjej berättat att hon inte har haft sex eller dricker. Vad faaaan är det för fel att man väntar med att ha sex innan man gifter sig? -.- Hai 8 sep, 2013 18:55
Detta inlägg ändrades senast 2013-09- 8 kl. 18:57
|
|
Borttagen
|
Kiss me hard before you go
Summertime sadness I just wanted you to know That baby you're the best I've got that summertime, summertime sadness S-s-summertime, summertime sadness Got that summertime, summertime sadness 8 sep, 2013 18:56 |
|
Borttagen
|
Har fast en låt på hjärnan, Back to Black ...
8 sep, 2013 19:02 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Det är magiskt. Jag vet inte om man kan beskriva det på något annat vis! Jag var 6/7 år när jag först kom i kontakt med Hp, och har sedan dess följt "honom" . Och här sitter jag än idag liksom. 19 år på mugglarportalen =) Ja, jag läste första boken som 8-9 åring (jag har andra upplagan från 2001), så vi måste ha kommit i kontakt med den här fantastiska världen ungefär samtidigt =) Verkligen!! Åh, jag önskar att jag kunde få läsa om serien med helt nya ögon. Såhär i efterhand hade jag velat läsa hela serien utan att se filmerna. Jag gillar filmerna, men de har slagit ut min egna bild av främst karaktärerna Sant! det hade varit roligt =) =) - just like themarauder 8 sep, 2013 19:06 |
|
Ginny00
Elev |
Ligger och skakar efter en panikattack. Emetofobi blandat med ätstörningar blandat med prestationsångest är så himla kul!!! Party hard!!!!
Eller så är det så att min kväll just raserades. :-)) 8 sep, 2013 19:21 |
|
Verro_Luna
Elev |
8 sep, 2013 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen