@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sofia Albuslover
Elev |
Skrivet av Elin Lovegood: Jag vill ha boktips! Spejarens lärling, percy Jacksson, och Artemis Fowl är bra Läs gärna min fanfiction så blir jag jätteglad!http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33130 Tack:) 8 sep, 2013 17:44 |
|
Frivolt
Elev |
Det är nån folkomröstning här idag och jag vet inte alls hur jag ska göra, om jag ska rösta eller inte D: Vet vad det röstas om men är inte alls insatt i det, så vet inte om jag gör fel om jag röstar Ja eller Nej eller vad man nu kan rösta....
Känner mig förvirrad men samtidigt så känns det som att jag borde gå o rösta, men känns så dumt när jag inte riktigt vet vad jag röstar på D: 8 sep, 2013 17:45 |
|
mine
Elev |
8 sep, 2013 17:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
108 dagar senare så var jag hemma igen med all packning.
Skall shoppa mat, sortera foton och ta det lugnt idag. Springa runt och göra massa ändrat-namn-ärenden imorgon och fortsätta vara zombie. och lite förstörd. JAG VILL VARA TILLBAKA OMBORD! Frukost ombord. sätta sig ner på väderdäcket barfota och bara leva för nuet. ...jag har glömt av min portkod och kommer knappt ihåg vilka bussar som går var och vad hållplatser heter i stan. eeh. :O :O ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 sep, 2013 18:09 |
|
Afturelding
Elev |
Ve inte m det är hormoner som svänger, men jag blev så himla glad och nästan gråtfärdig av denna samling:
![]() ![]() ![]()
8 sep, 2013 18:26 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2013 18:33 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Ve inte m det är hormoner som svänger, men jag blev så himla glad och nästan gråtfärdig av denna samling: jag klarar inte ens att läsa igenom hea =( ♥ harry potter ♥33 =) - just like themarauder 8 sep, 2013 18:33 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Ve inte m det är hormoner som svänger, men jag blev så himla glad och nästan gråtfärdig av denna samling: jag klarar inte ens att läsa igenom hea =( ♥ harry potter ♥33 Haha, men då är det inte bara jag som är knäpp i alla fall xD Det känns skönt. Men ja, åh ♥ Och det är knappt så att jag förstår den gemenskapen som fandomen skapar, trots att jag varit aktiv till och från på Mugglis eller liknande communityn i 10 år. Det är helknäppt, egentligen. ![]() ![]()
8 sep, 2013 18:36 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Ve inte m det är hormoner som svänger, men jag blev så himla glad och nästan gråtfärdig av denna samling: jag klarar inte ens att läsa igenom hea =( ♥ harry potter ♥33 Haha, men då är det inte bara jag som är knäpp i alla fall xD Det känns skönt. Men ja, åh ♥ Och det är knappt så att jag förstår den gemenskapen som fandomen skapar, trots att jag varit aktiv till och från på Mugglis eller liknande communityn i 10 år. Det är helknäppt, egentligen. Det är magiskt. Jag vet inte om man kan beskriva det på något annat vis! Jag var 6/7 år när jag först kom i kontakt med Hp, och har sedan dess följt "honom" . Och här sitter jag än idag liksom. 19 år på mugglarportalen =) =) - just like themarauder 8 sep, 2013 18:39 |
|
Verro_Luna
Elev |
8 sep, 2013 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen