@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fast nu lyssnar jag på Shakira ... hehe ...
8 sep, 2013 16:03 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
8 sep, 2013 16:03 |
|
baramin
Elev |
Tittar på finnkampen... tror jag. Förstår inte riktigt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 8 sep, 2013 16:11 |
|
stellaa
Elev |
det är på ett sätt bra att ha sånna föräldrar jag har, för då vet jag hur jag INTE ska bli som förälder sen...
![]() 8 sep, 2013 16:31 |
|
Siriusis
Elev |
Hur skapar man ett youtube konto?
Hai 8 sep, 2013 16:31 |
|
Borttagen
|
Jag har tyskaprov imorgon och har inte börjat läsa ännu ♥
...och så har jag modde på onsdag ...och biologi på fredag (den 13:e!) ...och matte på tisdag ...och finska på torsdag. Just no. 8 sep, 2013 16:51 |
|
LolFeelings
Elev |
JAG TITTADE PÅ FÖRSTA SAW-FILMEN OCH HAR NU TITTAT PÅ ANDRA OCH ÄR HALVVÄGS GENOM TREDJE
HJÄLP MIG JAG BEHÖVER TA MIG UR DET HÄR INNAN JAG BRYTER IHOP ._. JAG MÅSTE SE RESTEN
8 sep, 2013 17:16 |
|
Borttagen
|
Använder min brors dator utan lov, mähähä 8D Mamma sa bara att jag skulle stänga av MIN dator, ju 8D
8 sep, 2013 17:18 |
|
Hedwig96
Elev |
jag har så tråkigt!
VAD SKA JAG GÖRA??? vilken tur att det är skola imorgon! 8 sep, 2013 17:31 |
|
Siriusis
Elev |
Hai 8 sep, 2013 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen