@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JustMe! tipsade mig idag om Tokio Hotel.
Lyssnar på dem just nu 8 sep, 2013 15:09 |
|
Elma00
Elev |
8 sep, 2013 15:12 |
|
Borttagen
|
Jag har en finne på näsan.
8 sep, 2013 15:31 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har en finne på näsan. hela jag är en finne + att jag har massa finnar i ansiktet 8 sep, 2013 15:38 |
|
baramin
Elev |
Saker jag är bra på: att gilla folk i min nya klass ändrade profilbilder, löpning, mikrovågsbrownies, att inte kunna synka mitt schema med tåg och busstider.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 8 sep, 2013 15:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag har en finne på näsan. hela jag är en finne + att jag har massa finnar i ansiktet Menar du finne som i finne eller finne som i finländare? O.o 8 sep, 2013 15:40 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag har en finne på näsan. hela jag är en finne + att jag har massa finnar i ansiktet Menar du finne som i finne eller finne som i finländare? O.o hehe, lite både och! 8 sep, 2013 15:43 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2013 15:44 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag har en finne på näsan. hela jag är en finne + att jag har massa finnar i ansiktet Menar du finne som i finne eller finne som i finländare? O.o hehe, lite både och! YAAAAY, ajm a finländare too 8D oh yea, high five på det 8 sep, 2013 15:46 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
8 sep, 2013 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen