@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har gjort smoothie
8 sep, 2013 13:34 |
|
Ginny00
Elev |
Jag kan tillåta mig själv att logga in på Tradera nu. Eheheh, skaaa jaaaag?
8 sep, 2013 13:37 |
|
Balder
Elev |
Paddlade med min och en familj från Gbg igår och ska kanske köpa en systemkamera idag, AAAAAH.
8 sep, 2013 13:41 |
|
Borttagen
|
varför är det så svårt att gå ut?
8 sep, 2013 13:43 |
|
Siriusis
Elev |
kjsdjgjdfg det var någon jävel som sa till en kvinna att hon skulle ta självmord bara för att hon tar riktigt allvar på sin fandom -.- -.- -.-
Hai 8 sep, 2013 13:58 |
|
Borttagen
|
Känner mig betydligt bättre nu! Vi säger att det var min smoothie ;D
8 sep, 2013 14:03 |
|
Goggo
Elev |
Jag vill ha chokladpudding...
köpte det igår med min kompis men när vi gjort klart den var hon tvungen att gå... Hon kommer om 30 min och då ska vi äta chokladpudding. c: Men jag vill ha nu...
8 sep, 2013 14:23 |
|
Solkatten
Elev |
Fan. Jag glömde bort att X Factor gick igår.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 sep, 2013 14:32 |
|
Borttagen
|
Tråkit !
8 sep, 2013 14:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: wtf dude? .______. jag börjar alltid tänka på valar när jag ser den där smiliesen.. Samma här... 8 sep, 2013 15:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen