@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Katla: Hahahaha åh ♥ Ja, jag var eventuellt en av dom första med lång profilbild, så tuff var jag ♥ mitchan jag vet vem du är!! och jag vet att du har snygga fåglar och att du en gång i tiden hade vad jag tyckte då en jättelång profilbild. eller så hade alla andra bara jättesmå profilbilder back in 2011. hm. Skrivet av Obliviate_: Inte undulater, men ja, fåglar har jag! ♥ Halsbandsparakiter och morhuvade papegojor Enda jag vet om dig är att du har fåglar (underlater I think?) :o haha Jag minns alltid typ små detaljer om folk, men har jättelätt att blanda ihop vem som.... Är vem, hahahaha. ![]()
8 sep, 2013 11:02 |
|
Ginny00
Elev |
Jag suger verkligen på att raka mina ben. '-'
8 sep, 2013 11:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag suger verkligen på att raka mina ben. '-' ... Jag har inte rakat mina på månader, känner mig som en björn. Fett mysigt. 8 sep, 2013 11:29 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag suger verkligen på att raka mina ben. '-' ... Jag har inte rakat mina på månader, känner mig som en björn. Fett mysigt. jag gör det när jag känner att det vore trevligt med nyrakade ben. Det blir ungefär en gång i månaden. Eller mer sällan. Det passar mig bra. 8 sep, 2013 11:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Haha, mjo. Ibland får jag också galen lust att raka mina ben. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag suger verkligen på att raka mina ben. '-' ... Jag har inte rakat mina på månader, känner mig som en björn. Fett mysigt. jag gör det när jag känner att det vore trevligt med nyrakade ben. Det blir ungefär en gång i månaden. Eller mer sällan. Det passar mig bra. (Nyrakade ben + nya lakan i sängen = jag hör änglasång.) 8 sep, 2013 11:53 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag suger verkligen på att raka mina ben. '-' ... Jag har inte rakat mina på månader, känner mig som en björn. Fett mysigt. Jag har aldrig rakat mina ben i hela mitt liv =) =) - just like themarauder 8 sep, 2013 11:55 |
|
Siriusis
Elev |
Nu ska jag lägga mig ner
och titta på star wars och kanske dö. någon som vill vara med? Hai 8 sep, 2013 12:28 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
8 sep, 2013 12:39 |
|
Elma00
Elev |
8 sep, 2013 12:41 |
|
Obliviate_
Elev |
8 sep, 2013 13:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen