@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Archarec
Elev |
8 sep, 2013 00:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av mitchan: ALLTSÅ. Jag vill vara på mugglis mer!!! Eller, jag är på mugglis jättemycket, men jag vill skriva mer. Jag vet i princip allt om alla här, men ingen vet nåt om mig typ hahaha. Jag läser allt, men jag SKRIVER typ aldrig något. HAHA, vet allt om alla här? Du inser hur stalkande det lät va? 8 sep, 2013 00:38 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Obliviate_: HAHA ja jag överdrev ju med flit Skrivet av mitchan: ALLTSÅ. Jag vill vara på mugglis mer!!! Eller, jag är på mugglis jättemycket, men jag vill skriva mer. Jag vet i princip allt om alla här, men ingen vet nåt om mig typ hahaha. Jag läser allt, men jag SKRIVER typ aldrig något. HAHA, vet allt om alla här? Du inser hur stalkande det lät va? Men det känns lite så ♥3 Vet liksom iallafall lite basic om vilka dom flesta är, medan ingen typ vet att jag existerar hahahahaha ![]()
8 sep, 2013 00:40 |
|
Solkatten
Elev |
Kanske borde gå och lägga mig snart... vi får väl se hur det blir med den saken. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 sep, 2013 00:58 |
|
Katla
Elev |
mitchan jag vet vem du är!! och jag vet att du har snygga fåglar och att du en gång i tiden hade vad jag tyckte då en jättelång profilbild. eller så hade alla andra bara jättesmå profilbilder back in 2011. hm.
♏︎ 8 sep, 2013 01:06 |
|
Borttagen
|
Har ont i huvet. Kan inte sova =(
8 sep, 2013 01:25 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av mitchan: Enda jag vet om dig är att du har fåglar (underlater I think?) :o haha Skrivet av Obliviate_: HAHA ja jag överdrev ju med flit Skrivet av mitchan: ALLTSÅ. Jag vill vara på mugglis mer!!! Eller, jag är på mugglis jättemycket, men jag vill skriva mer. Jag vet i princip allt om alla här, men ingen vet nåt om mig typ hahaha. Jag läser allt, men jag SKRIVER typ aldrig något. HAHA, vet allt om alla här? Du inser hur stalkande det lät va? Men det känns lite så ♥3 Vet liksom iallafall lite basic om vilka dom flesta är, medan ingen typ vet att jag existerar hahahahaha 8 sep, 2013 01:27 |
|
Kintsugi
Prefekt |
JAG ÄR HEMMA!
Skall tillbaka till skeppet för att servera frukost nu bara, men gudars vilken skön morgon ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 sep, 2013 08:28 |
|
anileve
Elev |
8 sep, 2013 08:46 |
|
Borttagen
|
Får ju inte vara sjuk imorgon D:
8 sep, 2013 08:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen