Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_SanD_
Elev |
Jag kommer att ge lite random-komplimanger nu! (för att jag är ganska random
HannaPanna LunaLovegood1 AlvaRawenclaw Dramione99 Klaus (hehe, vi har typ aldrig pratat Bombarda Jemma Potter sofiemi21 PerfectFreak :3 ♥
2 sep, 2012 12:11
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 2 kl. 12:32
|
|
HannaPanna
Elev |
2 sep, 2012 12:12 |
|
_SanD_
Elev |
2 sep, 2012 12:13 |
|
HannaPanna
Elev |
2 sep, 2012 12:15 |
|
Ida S
Lärare |
LunaLovegood1 - tack snälla söta! Kram ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 2 sep, 2012 12:21 |
|
LunaLovegood1
Elev |
2 sep, 2012 12:24 |
|
PerfectFreak
Elev |
2 sep, 2012 12:44 |
|
_SanD_
Elev |
2 sep, 2012 12:46 |
|
EMELESEL
Elev |
Nu var det så att jag kände ett enormt behov av att göra en stor random komplimangbomb.
Först till lite random quidditchlag; You guys i Mugglis United-WillTurner, Erfa, Sirius Black, Eriskay, Nyx, lillamymin, Vare-kun, marcus (mugglis?), Nymfadora Tonks (okej du var oxo med.) Okej så här är det: ni är jätteroliga och trevliga och fina människor och jag tycker om er. Will du är (igen) en helt grym jagare, viktor och erik ni är jättebra vaktare och Clara och Matilda var sjukt bra slagmän, 28 träffar eller vad var det? The BAMFS [Ginnyy, Enchanted, Ida S, si_tonks, ikka, avifors, superman] Alltså jag snackade inte så mycket med er på sm, men jag tycker ni är väldigt trevliga och roliga, och ni är helt klart den coolaste bananarmen jag känner! Sen till lite fler random people som Sirius Black för att du är en sjukt awesome person och den enda som förstår sig påskrattar åt och med min flummiga humor. För vår humor äger u know, KASTA SVAMPEN HARRY! You rock bro. DeathDownAlex och de andra i UndergroundPebbles för att jag diggar eran yt kanal jättemycket. Och för att du är cool fast du skriver på mugglis insider mvh miss semla. Miskel och AlvaRawenclaw för att ni är allmänt awesome och jag älskar vår natthumor även om det var ett tag sen nu. HarryPotterr och ellie lovegood för att jag tycker ni är coola och skriver grymt bra båda två. jessipotter för att du var den första jag vågade prata med på mugglisträffen och räddade mig från en säker död i fotleken. Minidjuret för att jag tycker du är awesome och rolig att uggla med och har en skojsig humor. ^^ Så nu har en massa random personer fått en ganska random komplimag av mig. xD 2 sep, 2012 13:18 |
|
Minidjuret
Elev |
EMELESEL- Hahha aww, tack ♥ Det samma! Skitkul att uggla med dig!
2 sep, 2012 13:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen